
Sota el lema ‘Liada contra el feixisme’, Sabadell ha tornat a sortir al carrer per la VII Manifestació i festa de l’Orgull LGBTIQA+, una jornada reivindicativa dels drets de les persones del col·lectiu. La manifestació ha començat a la plaça de Montserrat Roig i ha recorregut l’avinguda de Barberà i la Rambla fins arribar a la plaça del Doctor Robert, on ha tingut lloc la festa final.

Sota el lema ‘Liada contra el feixisme’, Sabadell ha tornat a sortir al carrer per la VII Manifestació i festa de l’Orgull LGBTIQA+, una jornada reivindicativa dels drets de les persones del col·lectiu. La manifestació ha començat a la plaça de Montserrat Roig i ha recorregut l’avinguda de Barberà i la Rambla fins arribar a la plaça del Doctor Robert, on ha tingut lloc la festa final.

Sota el lema ‘Liada contra el feixisme’, Sabadell ha tornat a sortir al carrer per la VII Manifestació i festa de l’Orgull LGBTIQA+, una jornada reivindicativa dels drets de les persones del col·lectiu. La manifestació ha començat a la plaça de Montserrat Roig i ha recorregut l’avinguda de Barberà i la Rambla fins arribar a la plaça del Doctor Robert, on ha tingut lloc la festa final.

Sota el lema ‘Liada contra el feixisme’, Sabadell ha tornat a sortir al carrer per la VII Manifestació i festa de l’Orgull LGBTIQA+, una jornada reivindicativa dels drets de les persones del col·lectiu. La manifestació ha començat a la plaça de Montserrat Roig i ha recorregut l’avinguda de Barberà i la Rambla fins arribar a la plaça del Doctor Robert, on ha tingut lloc la festa final.

Sota el lema ‘Liada contra el feixisme’, Sabadell ha tornat a sortir al carrer per la VII Manifestació i festa de l’Orgull LGBTIQA+, una jornada reivindicativa dels drets de les persones del col·lectiu. La manifestació ha començat a la plaça de Montserrat Roig i ha recorregut l’avinguda de Barberà i la Rambla fins arribar a la plaça del Doctor Robert, on ha tingut lloc la festa final.

Sota el lema ‘Liada contra el feixisme’, Sabadell ha tornat a sortir al carrer per la VII Manifestació i festa de l’Orgull LGBTIQA+, una jornada reivindicativa dels drets de les persones del col·lectiu. La manifestació ha començat a la plaça de Montserrat Roig i ha recorregut l’avinguda de Barberà i la Rambla fins arribar a la plaça del Doctor Robert, on ha tingut lloc la festa final.

Sota el lema ‘Liada contra el feixisme’, Sabadell ha tornat a sortir al carrer per la VII Manifestació i festa de l’Orgull LGBTIQA+, una jornada reivindicativa dels drets de les persones del col·lectiu. La manifestació ha començat a la plaça de Montserrat Roig i ha recorregut l’avinguda de Barberà i la Rambla fins arribar a la plaça del Doctor Robert, on ha tingut lloc la festa final.

Sota el lema ‘Liada contra el feixisme’, Sabadell ha tornat a sortir al carrer per la VII Manifestació i festa de l’Orgull LGBTIQA+, una jornada reivindicativa dels drets de les persones del col·lectiu. La manifestació ha començat a la plaça de Montserrat Roig i ha recorregut l’avinguda de Barberà i la Rambla fins arribar a la plaça del Doctor Robert, on ha tingut lloc la festa final.
1
de 8