La cursa Cap d’Any Race 2025 serà de rècord. Ja s’han tancat les inscripcions superant els 4.000 inscrits, segons ha assegurat a aquest digital el director de la iniciativa, Aleix Ribell. De fet, aquest dilluns s’ha obert un període d’inscripció d’última hora o, en anglès, last minute. Desenes de persones han passat ja aquesta tarda per la discoteca Malöa a recollir la seva bossa del corredor. Ho podran fer també aquest dimarts 30 de desembre i si cal dimecres mateix a l’hotel Verdi, que també se suma a la festa.
Com és tradició, Sabadell acomiadarà l’any a ritme d’atletisme popular. Una iniciativa esportiva però molt i molt festiva -fins a 9 punts d’animació al llarg del recorregut- que aquest any batrà rècords: més de 4.000 participants, segons el recompte oficial. És un 20 per cent més que l’any passat, quan ja es va superar el rècord històric. “Hem treballat més que mai per oferir una experiència tant esportiva com festiva única i òptima, i veure aquest creixement del 20 per cent ens omple d’orgull i de responsabilitat”, ha assegurat Ribell. Les darreres inscripcions disponibles es poden formalitzar a través del web oficial fins a esgotar-les.

La cursa sortirà per segona vegada des de l’Eix Macià. A les cinc de la tarda. Hi ha dues distàncies: 5.000 metres, i la clàssica de les curses de cap d’any, 10.000 metres (o 10k). Abans hi haurà curses infantils separades en tres franges d’edat. La distància de 5k tornarà a ser la més multitudinària amb més de 2.500 corredors, seguida per la prova de 10k amb gairebé 1.200 participants. Així mateix, la Cap d’Any Kids supera els 300 nens apuntats.
Festa
Per primera vegada, la Cap d’Any Race es completa amb un paquet festiu un cop acabi la festa. Primer amb les primeres campanades a la Terrassa de l’Eix, el rooftop de l’Hotel Verdi, amb Marta Pontnou i Mariona Ribas. I després amb la revetlla a la sala Maloa. “Sabadell ja ha demostrat al món que és la capital del Nadal, amb una màgia i un programa d’activitats úniques. Ara, des de WeRun, volem posar la Revetlla de Sabadell definitivament al mapa. No volem que el 31 de desembre sigui només una cursa; volem que sigui el gran festival de la ciutat”, conclou Aleix Ribell.

