Foto portada: un patinet elèctric.

‘Robatoris de patinets al CN Sabadell’

CARTES DELS LECTORS
Jesús Antequera

Soc ciutadà de Sabadell. Estic indignat amb el CN Sabadell i el tracte que ofereix als seus socis, hi ha diversos esdeveniments que hem patit durant 8 anys però ara en concret és el servei de pàrquing que ofereix dins les seves instal·lacions del Carrer Budapest a Can Llong.

Dimecres 12 de febrer al meu fill li van robar el patinet elèctric aparcat dins el pàrquing habilitat dins les instal·lacions del Club, és un pàrquing on només poden accedir els socis del Club, amb una porta d’obertura amb xip del carnet de soci. Aquesta instal·lació està vigilada amb càmeres de videovigilància i a uns 30 metres de la porta exterior del carrer. No pot accedir qualsevol individu des del carrer.

Aquest fet ja va succeir al desembre, a un altre company del meu fill també li van robar al mateix pàrquing i la seva família encara no ha rebut cap resposta per part del Club.

Demanem que s’investigui amb les càmeres de vigilància, ja hem cursat denúncia als Mossos d’Esquadra.

Demanem que es tanqui el pàrquing temporalment i es garanteixi que no poden haver-hi més robatoris dins les instal·lacions del Club.

Demanem saber si el Club disposa de cobertures d’Assegurances per obtenir indemnització d’aquesta pèrdua material.

Encara no hem rebut resposta, desprès de trucar, d’escriure email i de presentar una reclamació a la recepció.

El diari digital iSabadell obre la possibilitat als representants d’entitats, partits polítics i altres col·lectius a enviar articles d’opinió, reservant-nos el dret a la seva publicació. L’espai d’opinió reflecteix la visió personal de l’autor de l’article. iSabadell només la reprodueix.

Els comentaris estan tancats