-
La federació nacionalista creu que cal apostar pel manteniment i reforçar la seguretat.
-
Destaquen que 3 dels 9 milions que s’invertiran a Sabadell seran gràcies a la Diputació.
El principal partit de l’oposició, Convergència i Unió, ha mostrat les seves prioritats per facilitar que el PSC pugui aprovar el pressupost l’any vinent. CiU s’abstindrà si hi ha una aposta pel manteniment de la ciutat i per reforçar la seguretat, segons han anunciat aquest divendres.
El portaveu nacionalista a Sabadell, Carles Rossinyol, ha assegurat que per “acostar postures” entre el PSC i CiU i anar cap a l’abstenció dels nacionalistes, cal apostar per la neteja en un sentit ampli (manteniment de ferms, neteja viària, reposició d’elements comuns) i també per la seguretat
En els últims mesos s’ha deteriorat bastant la neteja i també tenim diverses queixes relacionades amb la manca de seguretat”, ha dit Rossinyol, que assegura que els problemes són comuns a la ciutat.
“Cal un esforç real en aquest àmbit si volen la nostra abstenció”, ha finalitzat, remarcant que la manca de manteniment provoca una mala imatge de la ciutat i també facilita el vandalisme.
Destaquen la inversió de la Diputació a Sabadell
D’altra banda, Rossinyol, que és president d’Hisenda de la Diputació de Barcelona, ha destacat que la Diputació de Barcelona invertirà més de tres milions d’euros a Sabadell l’any vinent. Això és un terç de les inversions previstes pel consistori. La resta es finançaran mitjançant l’endeutament. Rossinyol assegura que els pressupostos locals seran “austers i estaran molt marcats pel pla d’ajust però que “ara es necessita invertir”.
