iSabadell.cat
Cs traslladarà al Parlament el cas dels pisos dels Merinals

Aquest dijous el diputat de Ciutadans (Cs) en el Parlament, Sergio Sanz, acompanyat dels tres regidors del Grup Municipal de Cs a l’ajuntament de Sabadell han visitat els blocs de pisos del barri de Merinals afectats per problemes estructurals.

El diputat, que és arquitecte, ha destacat la importància que “Ajuntament i Generalitat treballin conjuntament per buscar solucions al greu problema dels veïns” i ha anunciat que el Grup Parlamentari de Cs presentarà “una bateria de preguntes en el Parlament” quan s’hagi constituït definitivament el Govern i, a més, “una proposta de resolució sobre el cas”.




Sanz ha recordat que “Institut Català del Sòl i l’Agencia Catalana de l’Habitatge han d’intervenir, però també l’Ajuntament, i si no compleix amb la seva obligació, tindrà darrere als regidors de Cs amb el suport del Grup Parlamentari per recordar-li-ho”. “Revisarem amb els afectats totes les preguntes i recollirem suggeriments abans de registrar-les en el Parlament”, ha afegit el diputat de la formació taronja.

Foto portada: veïns i membres de Ciutadans durant la visita. Autor: Cedida.

Comparteix

Icona de pantalla completa