iSabadell.cat
El PSC veu ”electoralisme descarat” del govern en aprovar una nova centraleta per a la Policia

5El Primer Secretari dels socialistes de Sabadell, Pol Gibert, s’ha queixat de l’escassa inversió feta pel quadripartit des de 2015, “i que ara, a tocar de la precampanya electoral de les eleccions municipals, facin accions de cara a la galeria”.

El PSC assegura que és “descaradament electoralista aprovar a corre-cuita el projecte d’una nova centraleta a la comissaria de la Policia Municipal. És una acció a la desesperada per contrarestar la nostra proposta de traslladar la prefectura al nord de Sabadell”

Gibert lamenta que el govern “presenti aquesta acció a so de bombo i platerets, quan no han sabut resoldre les problemàtiques de la Policia Municipal en cap moment i quan han menystingut als agents des que controlen l’Ajuntament”.

Els socialistes veuen “una temeritat” presentar aquest projecte a nou mesos de les eleccions municipals i demanen al quadripartit que “deixi sobre la taula la dotació de la centraleta i que no corrin tant en voler fer en pocs mesos el què han sigut incapaços de fer en tot un mandat”.

Els socialistes asseguren “que el quadripartit malbaratarà els diners de tots els ciutadans i ciutadanes per adquirir una nova centraleta que no servirà per solucionar les deficiències de la Policia Municipal”. La solució, segons Gibert, passa necessàriament per “un projecte integral que contempli el trasllat a un espai més gran i més actualitzat tecnològicament, com el que proposa el PSC”.

Foto portada: instal·lacions de Can Marcet Autor: David B.

Comparteix

Icona de pantalla completa