Si en l’anterior legislatura la diputada catalana Montserrat Capdevila i el diputat al Congrés Carlos Corcuera van coordinar l’Oficina Parlamentària del PSC, ara els socialistes han tornat a posar en marxa aquest instrument.
El PSC sosté que l’Oficina Parlamentària ajuda a canalitzar la informació i les peticions entre els municipis als quals dóna suport, els del Vallès Occidental, i les diverses administracions. Els socialistes han reobert aquest divendres aquest instrument després dels processos electorals. Amplien el radi d’acció, ja que també volen tenir més relacions entre el territori i la Diputació de Barcelona o el Consell Comarcal. Es recollirà tota l’activitat parlamentària del diputat al Parlament, Pol Gibert, i també de la barberenca Ana del Franco, representant a la Diputació, i del castellarenc Ignasi Giménez, qui presideix el Consell Comarcal. En aquesta ocasió, no hi ha diputat sabadellenc ni vallesà al Congrés ja que Corcuera ho va deixar de ser fa uns mesos. El diputat sabadellenc al Parlament, Pol Gibert, s’ha posat a disposició dels col·lectius de la ciutat:
Estem al servei dels que defensen la sanitat pública, de les AMPAS que estan a peu de carrer defensant l’educació pública o dels col·lectius contra retallades. Amb la reobertura de l’oficina volem seguir facilitant que tota aquella persona o col·lectiu que es vulgui dirigir a nosaltres ho pugui fer més ràpidament i de forma directa”.
“Els municipis poden fer arribar les seves preocupacions a les institucions parlamentàries, a la Diputació de Barcelona o al Consell Comarcal”, ha dit Ana del Frago. L’oficina estarà coordinada per l’exalcalde de Ripollet, Juan Parralejo. Està situada a la seu del PSC de Sabadell, al carrer Latorre.
