iSabadell.cat
El PSC insisteix en un vídeo en la necessitat de projectar la Ronda Sabadell – Terrassa

El PSC torna a insistir en la necessitat de projectar una nova carretera que connecti Sabadell i Terrassa, una via coneguda com a Ronda Nord Sabadell – Terrassa que seria l’extensió de la B-40 o Quart Cinturó des de Terrassa. En un vídeo difós a les xarxes socials, l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, el de Castellar, Ignasi Giménez, i la candidata a Terrassa, Eva Candela, posen de manifest la necessitat de crear la via, “imprescindible per arribar a Terrassa i obrir el Vallès al Baix Llobregat”, segons Farrés. “Hi ha acord de territori, un traçat pactat, i necessitem que es faci”, afegeix, referint-se a l’entesa entre els municipis i amb el ministeri de Transports.

En el vídeo reflecteixen el consens ampli i que tindria un impacte positiu en l’economia vallesana. L’alcalde de Castellar, Ignasi Giménez, posa de manifest que per arribar al municipi “s’ha d’invertir mitja hora” per creuar Sabadell a través de la Gran Via, fet que té una petjada negativa en el dia a dia d’estudiants, treballadors i empreses instal·lades al seu municipi.

La via és un dels punts a debat de la negociació dels pressupostos, on els socialistes insisteixen en la necessitat de projectar-la mentre que Govern i comuns consideren que no és la solució per resoldre els problemes de mobilitat a l’entorn del Vallès.

Més informació:

https://www.isabadell.cat/politica/erc-sobre-ara-a-estudiar-la-ronda-nord-sabadell-terrassa-per-desencallar-els-pressupostos/
https://www.isabadell.cat/politica/en-comu-podem-si-es-dedica-un-sol-euro-al-quart-cinturo-lacord-de-pressupostos-quedara-trencat/

Foto portada: l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, l’alcaldable del PSC a Terrassa, Eva Candela, i l’alcalde de Castellar i president del Consell Comarcal, Ignasi Giménez. Font: PSC via Twitter.

FES-TE SUBSCRIPTOR!

Si t’agrada iSabadell, ajuda’ns a créixer i fes-te SUBSCRIPTOR. A més, tindràs avantatges exclusius.

Consulta AQUÍ els avantatges i FES-TE SUBSCRIPTOR ARA, AQUÍ.

Comentaris

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa