iSabadell.cat
El servei de bus i les biblioteques comencen l’horari d’estiu

La xarxa d’autobusos urbans de Sabadell comença aquest dilluns l’horari d’estiu. La modificació es fa coincidint amb el final del curs escolar i anirà a més a finals del mes de juliol. També fa el mateix la xarxa de biblioteques.

L’Ajuntament manté que així s’adapta el servei del transport urbà a l’època estival. El canvi es farà en diverses fases. La primera comença aquest dilluns i acaba el 31 de juliol. Llavors la freqüència del servei encara es reduirà més fins el 28 d’agost. La tercera fase s’iniciarà el 29 d’agost fins el 13 de setembre, quan els horaris seran els mateixos que durant el mes de juliol. El consistori destaca que la línia 8 (La Roureda- Estació Renfe Sud) també circularà el mes d’agost amb el mateix horari que els dies feiners de juliol.

Els horaris d’estiu es poden consultar a l’Oficina de la Mobilitat (carrer de la Borriana), al Servei d’Atenció Ciutadana (tant al Despatx Lluch com als centres cívics de la Creu de Barberà, Ca n’Oriac, Torre-romeu i Can Rull). A banda es poden consultar i descarregar a la web de la TUS.

Biblioteques

A partir d’aquest dilluns les biblioteques també comencen el seu horari d’estiu. Així la biblioteca Vapor Badia obrirà de dilluns a divendres entre les 10 i les 21 hores. Per tant, la principal biblioteca de Sabadell estarà tancada els dissabtes.

La resta de biblioteques obriran entre les 15 i les 21 hores de dilluns a divendres. No obriran els dissabtes. Però tampoc cap matí. Durant l’horari habitual, la biblioteca de Ponent obre els dimarts al matí, les de Can Puiggener, Creu Alta i la Serra els dimecres, i la del Nord i la del Sud els dijous.

Foto portada: un autobús, al centre. Autor: David B.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: sol a juny 22, 2015 | 23:48
    sol juny 22, 2015 | 23:48
    Per a quin motiu tanquen les bibloteques? Els ciutadans no llegeixent pel matí? Es prohibit començar el matí llegint? La canalla que ara no va al col.legi no es poden trovar a la biblioteca, es millor que es trovint al bar? Els avis que hi van al matí, s'han de quedar al llit fins a pa tarda? Les biblioteques son un servei per el ciutadans o bé son un aparador polític? Tanquen les biblioteques per qué els polítics s'en van de vacances?
  2. Icona del comentari de: sol a juny 23, 2015 | 00:04
    sol juny 23, 2015 | 00:04
    El que cal es promocionar més i millor les biblioteques. Pee exemple: a l'ultim més d'escola s'hauria de dur a terme una campanya per a totes les escoles i fen-ti promoció, incentivant als nens inenes anar a l'estiu a les biblioteques. Hi ha molts recursos que l'Ajuntament podria aprofitar i no ho fa.
  3. Icona del comentari de: sol a juny 23, 2015 | 00:17
    sol juny 23, 2015 | 00:17
    A Sabadell: PROHIBIT PENSAR ALS MATINS. Nou eslogan municipal Comencem bé aquests quatre anys !!!! Continuitat del model Bustos !!!

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa