Banc Sabadell

Aliança entre Banc Sabadell, Bankia i la xarxa Euro 6000 per no cobrar comissions als seus caixers

Una desena d’entitats financeres han arribat a un acord perquè els clients puguin treure diners des de qualsevol dels seus caixers sense cap recàrrec. Les entitats que firmen l’acord són Bankia, Banc Sabadell i la xarxa Euro 6000 (Liberbank, Kutxabank, Ibercaja, Banc Mare Nostrum, Abanca, Unicaja, Caja España-Duero, CajaSur, Caixa Ontinyent, Caixa Pollença i Cecabank).

Entre totes les entitats financeres, amb més de 17.000 caixers, sumen un 10 milions de clients al mercat espanyol. L’acord s’ha anomenat Pacte Anticomissions, que està obert a més incorporacions. Segons la premsa econòmica, Bankinter i segons Expansión potser el Popular s’hi podrien sumar en breu. Del total de caixers, la meitat provenen de Bankia i el BS.

Els nostres clients podran gaudir d’una amplíssima xarxa de caixers, molt ben distribuïts pel territori espanyol, en les condicions més avantatjoses. Això ens permet seguir ampliant la nostra xarxa de clients a través de mantenir amb ells una relació estreta i mútuament avantatjosa”, ha apuntat el subdirector general i director de banca minorista de Banc Sabadell, Manuel Tresánchez.

El pacte és la resposta de l’anomenada banca mitjana a la decisió de les tres principals entitats financeres del sistema bancari espanyol (Santander, BBVA i Caixabank) de cobrar als no clients dos euros per retirada d’efectiu. De moment, només Caixabank està cobrant, però tant BBVA com el Santander s’hi sumaran en breu. El Banc d’Espanya va recomanar fa unes setmanes no cobrar una doble comissió per extreure metàl·lic.

Els comentaris estan tancats