ISabadell.cat
La Casa del Llibre obre a la Rambla la seva primera botiga a Sabadell

La Casa del Llibre ha estrenat aquest dijous la seva primera botiga física a Sabadell. La coneguda cadena de llibreries ha obert les seves portes al número 118 de la Rambla, un local totalment reformat que anteriorment havia acollit una oficina bancària. Amb aquesta obertura, La Casa del Llibre, integrada en el Grupo Planeta, aterra a una de les poques grans ciutats del país on encara no tenia presència. Serà la seva dotzena botiga a Catalunya i la 71ª al conjunt de l’estat.

Situat en ple centre de Sabadell, el nou establiment compta amb més de 250 metres quadrats i un fons editorial de més de 25.000 títols. Segons afirma Susana Quesada, directora regional, es tracta d’una llibreria on els lectors podran trobar les darreres novetats del sector editorial, però també càssics, obres locals o llibres originals en anglès i català. A més, hi haurà una oferta variada de literatura infantil i juvenil, així com una selecció de còmic i manga.

La Casa del Llibre, a la Rambla. Autor: Jordi M.
La Casa del Llibre, a la Rambla. Autor: Jordi M.

“Estem molt il·lusionats amb la nova botiga perquè Sabadell és una població molt interessant culturalment. El públic ens ha rebut amb moltíssima il·lusió i hem tingut una gran acollida”, exposa Quesada en conversa amb aquest digital. “Volem arribar a tot tipus de lectors. Ho anirem anunciant a partir del setembre, però tindrem clubs de lectures, farem presentacions de llibres i volem apostar molt per l’autor local de Sabadell”, afegeix.

La Casa del Llibre

La Casa del Llibre va ser fundada l’any 1923 i és la cadena de llibreries més gran d’Espanya, integrada des del 1992 en el Grupo Planeta. Actualment es troba en fase d’expansió a Catalunya, on ja disposa d’una dotzena d’establiments a ciutats importants com Barcelona, l’Hospitalet, Terrassa, Sant Cugat o Mataró. La seva botiga al cor de la Rambla se sumarà a l’oferta existent al centre de Sabadell, on continuen la seva activitat espais molt consolidats com la Llar del Llibre, l’Abacus, la Tècnica, el Librerío de la Plata, Mala Peça o l’especialitzada Sabadell Comics, entre d’altres.

Fora del Centre, els amants de la lectura van rebre amb tristor la notícia del tancament de la llibreria PAES, a la Concòrdia, que va abaixar la persiana a l’octubre de 2024.

Foto de portada: la nova llibreria, aquest matí. Autor: Jordi M.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa