iSabadell.cat
La segona Nit del Teixit Empresarial lliurarà sis reconeixements

La segona la Nit del Teixit Empresarial premiarà mitja dotzena d’empreses i professionals que contribueixen al desenvolupament econòmic de la ciutat. La gala tindrà lloc el dimecres 3 de juny al Teatre Principal. La regidora de Comerç, Montse González, ha destacat en la presentació que la primera edició de l’esdeveniment va tenir una bona acollida i que la voluntat és que es converteixi en una cita anual de referència per al sector econòmic.

Durant la vetllada es lliuraran guardons de diverses modalitats: empresa innovadora, empresa amb caràcter social, ús de noves tecnologies, comerç jove i trajectòria empresarial. A més, s’atorgarà una menció especial per distingir una aportació extraordinària al teixit productiu. En aquest sentit, González ha celebrat que el procés de selecció ha comptat amb una participació més amplia d’entitats del sector, fet que aporta una mirada més plural al certamen.

Fotos de la primera Nit del Teixit Empresarial. Autor: D.Jiménez.
El president del Banc Sabadell, Josep Oliu, va ser un dels protagonistes de la primera Nit del Teixit Empresarial. Autor: D.Jiménez.

Segons ha informat el consistori, el jurat d’aquesta edició està integrat per agents del món econòmic com CIESC, ADE Vallès, ETS, Vàlua, PIMEC Vallès Occidental, Cambra de Comerç o Mercat Central. També per organitzacions que representen comerciants de diferents districtes: Mercat Central, Sabadell Comerç Centre, Comerç Creu, Ca n’Oriac Comerç, l’Associació de Comerciants de l’Eix Macià, l’Associació de Comerciants Can Rull i el Mercat de la Creu Alta.

El procediment és senzill: cada entitat proposa candidatures per a les categories i, posteriorment, es realitza una valoració conjunta per determinar les iniciatives i trajectòries guardonades. González ha defensat que la Nit del Teixit Empresarial és una proposta que “atrau talent” i “projecta Sabadell com una ciutat atractiva per emprendre”. Així mateix, ha reivindicat la importància de premiar els comerços de proximitat, “un element clau de dinamització econòmica i cohesió urbana”.

Protagonistes de la primera edició

La primera edició va reconèixer el banquer Josep Oliu (en plena OPA hostil del BBVA al Banc Sabadell), l’industrial Joan Grau, les empreses Cafès Pont i Ais Vision, la botiga Casa Traveria i l’establiment La Micro Cerveseria. A més, va distingir les iniciatives Swit Cup i We Run per l’atracció de visitants a Sabadell i la projecció de la marca de la ciutat. Aquest 2026, en canvi, no hi haurà categories específiques en l’àmbit del Turisme.

Comparteix

Icona de pantalla completa