iSabadell.cat
El cabaret literari ‘Això es queda així?’ tanca el seu millor any a l’Àgora
  • L’Espai Àgora ha exhaurit les localitats en set de les 10 representacions realitzades.

  • El muntatge de l’Àgora s’ha convertit en una tradició dins del calendari nadalenc.

Això es queda així?, la proposta teatral nadalenca de l’Espai Àgora del Centre Cívic de Sant Oleguer del grup sabadellenc Il·lús Teatre ha batut el rècord històric d’espectadors.

Prop de 900 espectadors han pogut gaudir de l’espectacle Això es queda així? en les deu funcions que s’han realitzat d’aquest cabaret literari creat i dirigit per Jordi Fité. Segons assegura la companyia Il·lús Teatre, han aconseguit la mitjana més alta d’espectadors per sessió de la història dels espectacles nadalencs que ha realitzat la companyia des de fa 16 anys.

El director del cabaret literari, Jordi Fité, atribueix aquest rècord assolit gràcies a la difusió de la proposta realitzada a través de les xarxes socials.

Ha estat una de les novetats que hem incorporat i estem segurs que no només ens ha permès arribar a més gent, sinó també establir un contacte directe amb els espectadors. Tots plegats estem molt contents dels resultats d’aquest any, tant en l’aspecte artístic com en la rebuda per part del públic”.

Això es queda així? es va concebre com un cabaret literari, una proposta integrada per versos, textos, escenes i temes musicals de procedència variada. El muntatge ha inclòs des de poemes de Josep Pedrals, Ramon Solsona o Salvador Espriu fins a textos de Santiago Rusiñol o José Luís Cuerda, passant per un sonet de Shakespeare i cançons interpretades en directe de John Lennon i Paul McCartney, Sting o Lucio Battisti, entre d’altres.

Agora
Els actors en un moment de la representació, a l’escenari de l’Àgora.

Una de les novetats d’aquesta edició ha estat la incorporació de la cantant Txell Sust i del cantant i compositor sabadellenc Oriol Padrós en l’apartat musical, juntament amb Guillem Barceló i Jan Fité. El repartiment ha estat l’habitual de la companyia: Jep Barceló, Montse Vidal, Carles Prats, Pedro Ruiz i Marta Tricuera.

La bona resposta del públic d’aquest any avala la continuïtat d’aquesta iniciativa que ha trobat en l’Espai Àgora, al centre cívic de Sol i Padrís, un lloc adequat, principalment per la “proximitat entre actors i espectadors i el caràcter de cafè-teatre que respira la sala”, ha assegurat Fité.

Foto portada: Un moment de la representació amb tots els actors i músics a l’escenari, el dia de l’estrena. Autor: David B.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa