iSabadell.cat
El ‘show’ de la NBA aterra a Sabadell aquest cap de setmana
  • La plaça Doctor Robert acull dissabte i diumenge un espai d’esport i oci made in NBA.

  • L’acte compta amb la presència d’una llegenda del bàsquet: A.C.Green, el jugador amb més partits seguits jugats.

Si heu passat per la plaça Doctor Robert des d’ahir, haureu vist uns camions i uns operaris fent un espectacular muntatge. Es tracta del Tour NBA BBVA Experience, que recal·la a Sabadell aquest cap de setmana. Aquesta iniciativa aplega activitats esportives i d’oci amb un concurs d’street basquet, concurs d’esmaixades, cheerleaders i altres. L’acte compta amb la presència d’A.C.Green, el jugador que més partits ha jugat seguits a la història de la NBA amb, entre altres, els Los Angeles Lakers de Magic Johnson.

Bàsquet made in USA. És la proposta d’aquest cap de setmana a la plaça del Doctor Robert. L’anomenat Tour NBA BBVA Experiencie 2012 clausura la seva gira a l’estat espanyol a Sabadell. S’han recorregut 17 ciutats espanyoles. Entre les activitats, hi haurà un concurs de bàsquet 3×3 amb gairebé un centenar de triplets, concursos d’eslàlom i triples o esmaixades, exhibicions de free stylers i dunkers, entre altres.

Que és el Tour NBA BBVA Experience?

Per primera vegada Sabadell acollirà aquesta festa. S’inaugura dissabte al migdia amb la presència del jugador A.C.Green a la pista central del Tour. Ho farà, de nou, a les 17.30 i diumenge a les 12 hores. En aquests dos dies, hi haurà múltiples activitats esportives per a tots els nivells de joc i per als aficionats de totes les edats. Entre les activitats, hi haurà concursos d’eslàlom i triples o esmaixades i exhibicions.

Aquestes estades són una forma de promocionar la millor lliga de bàsquet del món, la NBA, a Europa. Una línia d’actuació que ha anat a més en els últims anys. “Volem fer créixer la nostra base de fans a Europa”, ha assenyalat George Young, country manager de la NBA a Espanya. “Aquest Tour és d’aquelles coses que no sabem si podrem tornar a viure”, ha assegurat Toti Mumbrú, de la Federació Catalana de Bàsquet per animar tothom a assistir-hi. “Aquest cap de setmana Sabadell és la capital del bàsquet a Catalunya”, ha dit l’alcalde, Manuel Bustos. “Avui dia, l’esport és la millor opció per aprendre a compartir i és molt important crear consciència als més petits per exercir la ciutadania plena”, ha dit Bustos.

El llegendari jugador de Los Angeles Lakers, A.C.Green, és el padrí de luxe de l’aturada a Sabadell. Però no només estarà a la plaça dissabte i diumenge sinó que aquest mateix divendres farà un campus amb els jugadors del C.E.Sant Nicolau.

Qui és A.C.Green?

És un exjugador de bàsquet d’entre altres, Los Angeles Lakers de Magic Johson o Kareem Abdul-Jabbar. Va jugar 1.192 partits seguits, sent el jugador de la història que més partits consecutius ha jugat en la història del campionat. Va guanyar tres anells de campió de la NBA.

Green s’ha mostrat satisfet per apropar el món de la NBA a la pedra basquetbolística catalana.

És important connectar amb els nens. Ells són el futur i representen el que ha de venir. Compartir les meves experiències amb els nens del futur és molt emocionant”, ha dit.

El Tour està patrocinat pel banc BBVA i amb la presència a Sabadell tanca el seu periple per l’estat espanyol aquest any.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa