iSabadell.cat
La CGT adverteix d’una situació “límit” a la DGT de Barcelona i Sabadell

La CGT ha advertit que els serveis de la Direcció General de Trànsit (DGT) a Barcelona i Sabadell estan en una situació “límit” per la falta de personal. En un comunicat aquest divendres, la CGT detalla que, a Barcelona, prop de la meitat dels 300 llocs de treball de l’organisme estan vacants, entre personal d’oficina i personal examinador.

El sindicat avisa que l’arribada del període estival i la reducció de personal per vacances pot provocar una “situació d’asfíxia” en la ciutadania per rebre atenció presencial. Aquestes condicions, afegeix l’organització, generen “nerviosisme i estrès” en el personal per l’increment de càrregues de treball.

El sindicat detalla que la reducció del personal es deu per motius com les jubilacions, els trasllats a altres organismes i la falta de noves incorporacions. La CGT posa com a exemple que, després de l’última incorporació de personal de nova oposició, sobre 43 llocs de treball se n’han cobert la meitat. La falta de personal, diu la CGT, està provocant dificultats a l’hora d’aconseguir una cita presencial, amb la qual cosa s’està enviant a la ciutadania a la tramitació electrònica.

“Desdejuni reivindicatiu”

L’organització ha anunciat una mobilització el pròxim 23 de juny, amb un “desdejuni reivindicatiu” durant el matí davant la seu de la DGT a Barcelona, a la Gran Via de les Corts Catalanes.

Comparteix

Icona de pantalla completa