Denunciem un home amb armes i estris de caça per saltar-se el #confinament en una zona boscosa de Sabadell. Només es permet la caça per danys a la ramaderia o agricultura i amb autorització de l’Administració pic.twitter.com/HUplVCw3EW
— Mossos (@mossos) May 6, 2020
Una escopeta, un ganivet, una petita destral. Bales. Binocles. Així van trobar agents dels Mossos d’Esquadra un home pel bosc de Castellarnau. Armat i vestit per una cacera en ple estat d’alarma, no gaire lluny de la central dels Mossos d’Esquadra a Catalunya. L’home ha estat denunciat per la policia catalana.
Els Mossos d’Esquadra han revelat el cas aquesta tarda a Twitter. Han denunciat un home armat i amb estris de caça per saltar-se el confinament. El van enxampar prop del complex Egara, al bosc de Castellarnau. La policia autonòmica recorda que la caça només està permesa per danys a la ramaderia o l’agricultura i sempre amb autorització de l’administració.
