Un vehicle amb quatre ocupants a bord ha caigut aquest dimecres al matí a les vies del tren al seu pas pel barri de Campoamor. L’incident, que s’ha produït per causes desconegudes, ha comportat l’aturada del servei ferroviari entre Cerdanyola i Terrassa durant prop d’una hora.
Cinc dotacions de Bombers han treballat en la incidència, de la que s’ha rebut avís a les 9.43 hores mitjançant trucada al telèfon 112. El Servei d’Emergències Mèdiques ha activat fins a set ambulàncies. Els Bombers informen que “el comboi que circulava en aquesta via s’ha aturat a temps, no ha arribat a impactar amb el turisme i no hi ha ferits al tren”.
Quatre ferits
Dels quatre ocupants tres han sortit de les vies pel seu propi peu i l’altre ha estat acompanyat fins l’estació de Sabadell Sud, a uns 300 metres. No obstant, se’ls ha portat a l’hospital. Dos han estat traslladats a l’hospital Parc Taulí i els altres dos a la Mútua de Terrassa. L’estat dels ferits és menys greu. És el nom oficial de l’estat mèdic que precisa atenció hospitalària però que està entre les ferides lleus i les greus.
