iSabadell.cat
La Policia Municipal enxampa tres conductors ebris en menys d’una hora

La Policia Municipal ha actuat aquesta matinada contra tres conductors que circulaven sota els efectes de l’alcohol en diferents punts de la ciutat i superaven àmpliament el límit que marca el Codi Penal. Segons ha informat el cos de seguretat, la primera intervenció va tenir lloc a les 2:12 hores a l’avinguda de Concòrdia, on els agents van aturar un home que va donar un resultat de 1,08 mg/l d’alcohol en aire expirat. La xifra quadruplica la taxa màxima permesa per a conductors, establerta en 0,25 mg/l.

No va ser un cas aïllat. Pocs minuts després dels primers fets, la Policia Municipal va identificar un altre conductor ebri al carrer de Lusitània que va registrar una taxa de 0,71 mg/l en la prova d’alcoholèmia. El triplet d’actuacions viàries es va completar poc abans de les tres de la matinada, quan els agents van detectar un tercer conductor sota els efectes de l’alcohol a la via Alexandra, al barri de Can Rull, amb un resultat de 0,68 mg/l.

Cal recordar que conduir amb una taxa superior a 0,60 mg/l d’alcohol en aire expirat constitueix un delicte contra la seguretat viària, tal com recull el Codi Penal espanyol en l’article 379.2. Aquest tipus de conductes posen en perill la integritat física de les persones que circulen per la via i poden comportar sancions com la retirada del permís de conduir, sancions econòmiques, antecedents penals i penes de presó.

Comparteix

Icona de pantalla completa