La segona jornada del Ciutat de Barcelona que s’ha disputat a la piscina Pere Serrat del Sant Andreu ha servit perquè la representació sabadellenca mostrés la seva presència a les finals B.
Marina Garcia amb 1.09.15 ha guanyat la prova de cent metres braça, en la qual en l’eliminatòria del matí havia passat per 1.09.66, registre impossible per accedir a la final A de la competició on totes les participants van estar a 1.08.
A la final B de 400 metres lliures femenins Aina Olivan va aconseguir la sisena posició amb 4.23.66 (al matí s’havia classificat amb 4.27.44). Queda per als nedadors catalans una ultima competició del circuit Mare Nostrum que es disputarà a Mònaco, abans de que la setmana que afrontin a Tarragona als Jocs del Mediterrani.