Els partits del Sabadell, gratis per televisió fins a final de temporada

Adeu Footters. Hola, Fuchs Sports. El matrimoni entre ambdues companyies que permetien veure futbol de Primera RFEF per streaming ha acabat com el rosari de l’aurora. El resultat més palpable és que la companyia Fuchs Sports ha anunciat que donarà gratis tots els partits de Primera RFEF fins a final de temporada. Entre ells, els 12 del Sabadell, i el primer ja aquest dissabte davant el Castelló (19 hores) a la Creu Alta

L’OTT luxemburguesa Fuchs Sports ha fet públic aquest dimecres un comunicat en què anuncia que Footters deixa d’emetre els partits de Primera RFEF però que assumeix la transmissió dels mateixos des de divendres i que es podran seguir a través de la seva web fins final de temporada i de manera gratuïta.

El passat estiu la Federació Espanyola de Futbol va concedir el dret de les transmissions de la nova tercera categoria nacional per un termini de tres anys a l’OTT luxemburguesa Fuchs Sports International, que acreditava experiència en aquest tipus de projectes i es presentava de la mà de Footters, que havia vingut oferint les trobades de l’extinta Segona B als camins precedents.

No obstant aquest dimarts Footters va deixar d’emetre dos partits – Reial Madrid B – Albacete i Racing Ferrol- Majadahonda, va anunciar que tampoc ho faria aquest dimecres amb el Costa Brava – Vila-real B i Racing de Santander- Cultural Leonesa i va culpar directament Fuchs Sports del que havia passat.

L’empresa luxemburguesa ha replicat amb un comunicat:

Fuchs Sports vol informar tots els aficionats de la Primera RFEF que Footters deixarà de retransmetre els partits de l’esmentada competició. Per continuar oferint als aficionats imatges en directe de la Primera RFEF, tots els partits es retransmetran a la nostra plataforma fuchs-sports.com. També volem comunicar que el contingut de la Primera RFEF estarà disponible a la nostra plataforma de forma gratuïta fins al final de la temporada.

Els abonats de Footters s’han queixat durant tota la temporada, i amb raó, de la pèssima qualitat de les imatges amb contínues aturades i retransmissions més pròpies dels inicis de les televisions locals dels anys 80-90 del segle passat que del 2022.

Reunió aquest dijous a la Federació Espanyola de Futbol

Davant la gravetat de la situació, la RFEF ha convocat els clubs d’urgència a una reunió a Madrid aquest mateix dijous. Al primer punt del dia hi ha precisament els drets audiovisuals. Primera RFEF mereix un tractament millor després de ‘vendre la moto’ durant l’estiu passat el president de la RFEF, Luis Rubiales com una categoria pràcticament professional.

Foto portada: Els 7 partits que resten a la Nova Creu Alta es veuran gratis per Fuchs Sport.

Els comentaris estan tancats