L'exconsellera Victòria Alsina, al Casal Pere Quart. Autor: cedida.

Alsina (Junts): “És molt important que Catalunya tingui veu pròpia a Europa”

Junts reclama el vot per a les eleccions europees per fer que Catalunya tingui “una veu pròpia” a Brussel·les. Victòria Alsina, exconsellera d’Acció Exterior i regidora de Trias per Barcelona, ha protagonitzat aquest dilluns al vespre un acte de campanya al Casal Pere Quart on ha remarcat la importància dels comicis. “A Europa es decideixen moltes coses, a vegades més de les que ens imaginem”, assegura.

En declaracions a la premsa, Alsina ha argumentat que els juntaires són la millor opció per defensar “els interessos nacionals de Catalunya” a Europa, ja que considera que és important “tenir una veu que quan defensa aquests interessos tingui molt clar en quin costat de la taula està”.

“Defensar els interessos catalans vol dir defensar les nostres empreses, defensar els drets dels nostres ciutadans. Fer valdre la nostra veu en les qüestions que són importants, assegurar les inversions com el corridor mediterrani, que els fons Next Generation arribin i en última instància fer que les polítiques a Europa es dissenyin també per a Catalunya”, exposa.

Entre altres aspectes, Alsina ha remarcat que els darrers anys “s’ha fet bona feina de la internacionalització del conflicte” català i que s’ha de “rematar” la feina pel que fa a l’oficialitat del català a Europa. L’acte ha comptat amb la presència de l’exconsellera de Justícia, Lourdes Ciuró, i dels dos sabadellencs que van a les llistes de la formació, Alistair Spearing i Lídia Busom.

Foto de portada: l’exconsellera Victòria Alsina, al Casal Pere Quart. Autor: cedida.

Els comentaris estan tancats