Era una qüestió de temps. La RFEF ha decidit ajornar el partit UD Alzira-CE Sabadell d’aquest cap de setmana (diumenge a les 17 hores), després dels devastadors efectes del fort temporal DANA al País Valencià. El dijous per la tarda el Alzira ja va emetre un comunicat sol·licitant l’ajornament del partit.
El CE Sabadell ha emès un comunicat oficialitzant l’ajornament del partit per part de la RFEF, i unint-se al dol per les víctimes i afectats al País Valencià. Ja en la jornada de dimecres i després dels tres dies de dol convocats per l’Estat, la Federació de Futbol del País Valencià (FFPV), va decidir suspendre tota l’activitat esportiva pel cap de setmana, així ho comunicava el UD Alzira a través de les seves xarxes socials.
Pel que fa a les instal·lacions , el que no ha patit desperfectes estructurals a l’estadi, els vestuaris i materials del club sí s’han vist afectats. El temporal, que ha deixat un centenar de morts, ha deixat malmeses les autopistes que comuniquen la ciutat amb la capital (50 quilòmetres). El partit no es disputarà i s’haurà de recol·locar pròximament al calendari.
Foto portada: Bombers de València, rescatant amb embarcació a 9 persones i 2 gossos a Alzira, aquest dimecres. Autor: @bombersvalencia via X.
Pingback: L'Alzira-Sabadell ja té data