L’Associació d’Accionistes Minoritaris del Banc Sabadell ha demanat a la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) que se’ls inclogui en el nou test de mercat de l’opa del BBVA. En una carta dirigida a la presidenta de l’organisme, Cani Fernández, l’associació defensa que és un actor “legitimat” a tenir en compte en un procés “transcendental”.
En aquest sentit, l’entitat admet “gran preocupació i inquietud” pel fet d’haver-se assabentat a través dels mitjans de comunicació dels contactes de la CNMC amb les patronals perquè es pronunciïn sobre l’operació. “Tornem a defensar la nostra participació per defensar els interessos dels accionistes minoritaris”, conclou en la missiva enviada aquest dilluns.
La CNMC està ultimant la fase 2 de l’anàlisi de l’operació i ha identificat riscos relacionats amb la possible reducció de crèdit en localitats on el banc resultant quedi en monopoli o duopoli, en la gestió del TPV i pagaments online i l’accés als caixers automàtics.
Contingut relacionat:
Foto de portada: façana de la seu del Banc Sabadell a la plaça Sant Roc. Autor: cedida.
Pingback: OPA al BS: CC.OO, la Cambra i el Gremi volen tenir-hi veu