Foto portada: Roger Benet.

El Sabadell treu un punt de la visita a l’Atlético Levante (0-0)

L’onzena jornada de lliga començava aquesta tarda a la ciutat esportiva de Buñol amb el partit davant el filial del Levante, on el Sabadell ha pogut sumar un punt després d’un partit avorrit però amb molta feina per part de tots dos equips.

La derrota al Miniestadi la setmana passada va ser un cop dur pel Tourmalet de partits que aquesta setmana ha d’afrontar el Sabadell, res més que tres partits en set dies. Avui el primer. Les baixes han estat protagonistes per aquest partit on Jose Solivelles no va poder comptar amb Javi Barrio d’última hora, va lesionar-se en l’últim entrenament, i tampoc amb Gabi López, Carreño, el capità Jordi López ni el sancionat Ian González.

Alineació del Sabadell, de nou de blanc. Autor: R.Benet.
Alineació del Sabadell, de nou de blanc. Autor: R.Benet.

Tot i això l’equip ha competit bé durant els 90 minuts davant un Llevant que ha deixat dominar al conjunt arlequinat, esperant la seva oportunitats en jugades al contraatac. I així ha estat, les ocasions del filial granota han arribat per pèrdues del Sabadell en la zona de creació. No han increpat a Jokin, com tampoc les de Sabadell al porter local. Amb el marcador sense moure’s tots dos equips es retiraven cap als vestidors.

Millor joc, però sense gols

Clarament en el segon temps s’ha notat un Sabadell molt més actiu, dominant, i han dut la iniciativa del joc en tot moment. Els canvis fets des de la banqueta, que avui tornava a ocupar Pedro Puigserver per l’expulsió de Jose Solivelles, han fet veure un Sabadell més profund, però com en el primer temps, poc precís. Tots dos equips, però, han gaudit de les millors ocasions al final del partit. Primer el Sabadell mitjançant Verdú en una falta directa, i Jokin molt segur ha tret una mà salvadora.

Jornada intersetmanal contra el Llagostera

La lliga avança feina entre setmana. El Sabadell es veurà dimecres a les 18:15 hores les cares amb el Llagostera de Marc Fernández i Manel Martínez, que tornaran a la Nova Creu Alta.

FITXA TÈCNICA

Atlético Levante: Sotres, Shaq, Aly (Pepelu, 84′), Kaiser, Javi Ramírez, Son (Manu Viana, 61′), Ribelles, Allyson, Hacen i Traver (Juan Delgado, 64′).
CE Sabadell: Jokin, Pastells, Verdú, Juanjo, Manu, Pol, Jordan Sánchez (Txomin, 53′), Adri, Jordan Gaspar (Franquesa, 81′), Migue i Gai Assulin (Álvaro Clausí, 69′).
Àrbitre: José Lax Franco (murcià). Va amonestar al local Son.
Estadi: Ciutat Esportiva de Buñol.

Foto portada: Roger Benet.

Els comentaris estan tancats