Avui dia, tractar de destacar a internet és bastant difícil. Independentment que tractem de fer-nos notar en cercadors o que ho intentem gràcies al contingut ofert en xarxes socials, si simplement som un més i no oferim una mica de valor afegit, ho tindrem bastant complicat perquè s’interessin pels nostres productes i serveis.
Afortunadament, hi ha empreses que estan treballant diàriament per a resoldre aquestes mancances i ajudar els negocis a posicionar-se millor de cara al seu públic potencial, oferint noves maneres de descobrir el que els seus clients necessiten. És el cas de l’empresa visitavirtual.cat, que ofereix serveis de vista virtual a negocis de diversos tipus, com a immobiliàries, negocis de restauració com a bars, cafeteries i restaurants, hotels de tota mena i fins i tot museus i exposicions, tant en interiors com a l’aire lliure.
Els avantatges d’ensenyar el teu negoci mitjançant visites virtuals
Tal com hem avançat, és difícil destacar de la competència en els canals d’internet, i més encara quan es tracta de negocis del tipus immobiliari, hoteler o de restauració. Per això és molt important el fet d’aconseguir oferir un valor afegit que els clients valorin moltíssim i que els faci veure d’una manera ràpida, còmoda i atractiva els avantatges d’un negoci respecte a la seva competència. I poder oferir una visita virtual és una de les millors maneres d’aconseguir aquest propòsit. Gràcies a les visites virtuals ofertes en l’empresa visitavirtual.cat s’aconsegueixen diverses coses:
- Els clients són capaços de visualitzar el lloc que visitaran (ja sigui un immoble, un hotel o un esdeveniment) d’una manera molt més realista, atractiva i efectiva.
- El nostre negoci, museu o esdeveniment, és capaç d’oferir un plus en experiència d’usuari respecte als competidors que només mostren fotos, podent destacar així els punts forts que vulguem.
- Podrem augmentar notablement les conversions dels visitants a clients, gràcies a que aquests tindran versions digitals de l’experiència que volen viure de forma anticipada.
- Aconseguirem millorar la nostra presència en internet, tant a nivell de xarxes socials gràcies a oferir un contingut innovador, com a nivell de posicionament SEO en cercadors tipus Google.
- Es millora dràsticament l’experiència dels usuaris que visiten els nostres llocs web, especialment quan es tracta de negocis immobiliaris o hotelers.
Com poden ajudar les visites virtuals al teu negoci
Les noves tecnologies no s’han posat de moda de la nit al dia per mer capritx dels seus creadors. La tecnologia ha d’anar de bracet de la utilitat. Igual que el disseny, si aquest sols embelleix les coses, però no ajuda al fet que el seu funcionament sigui millor, no serveix per a complir la seva comesa. I el cas de les visites virtuals és un exemple dels més representatius que podrem trobar per a il·lustrar això.
Si tenim una immobiliària, és probable que molts clients ens demanin anar a veure un pis, per a llogar-lo o per a comprar-lo, i pot ser que aquesta visita acabi en èxit i en una cosa reeixida, o en el més rotund dels fracassos perquè en el fons al client no li han agradat algunes coses de l’immoble una vegada que l’ha visitat. I perquè aquesta possibilitat es doni, evidentment es necessita que un comercial o un agent immobiliari de l’empresa es personi allà per a fer la visita amb el client.
Tant en el primer cas, el de l’èxit, com en el segon, el del fracàs, tot aquest temps previ es podia haver estalviat gràcies a una visita virtual d’aquest immoble en la pàgina web de l’agència immobiliària. I és llavors, una vegada despertat el rebuig o l’interès del possible client, que ja es pot fer un pas més segur i precís en l’operació, oferint-li una visita real si s’ha interessat positivament, o oferint-li la possibilitat de fer una altra visita virtual a un altre pis o casa que encaix amb els seus gustos.
I això és aplicable, com hem esmentat, a moltíssims tipus de negoci. Així que no ho dubteu més, les visites virtuals han arribat per a quedar-se, i són una eina valuosíssima perquè els negocis les utilitzin al seu favor, millorin les seves conversions i destaquin molt dels seus competidors.