L’Ajuntament de Tarragona tria a NothingAD per a la gestió del Pla de mitjans digitals

El Consistori de Tarragona ha seleccionat a l’agència NothingAD perquè presti els serveis de: assessoria estratègica, planificació, negociació i gestió de la compra de mitjans. Aquesta tasca, que s’executarà al llarg del bienni 2020-2021, comptarà amb una dotació pressupostària de 400 000 €.
Aquesta elecció obeeix al fet que la UTE Medialog-NothingAD s’alcés amb la millor qualificació del concurs públic convocat pel consistori tarragoní: 883,28 punts, superant amb això a les agències competidores (Wavemaker, Dataplanning o MarketingLand).
“Treballar per a l’Ajuntament de Tarragona ens permet (…) demostrar la nostra vàlua en la gestió i planificació de mitjans, sigui per a clients institucionals o per a empreses privades”.
NothingAD: un compromís total amb cada projecte
Aquesta incipient campanya és vista pel personal de NothingAD com un gran repte capaç de permetre’ls no només ampliar encara més la seva experiència en l’àmbit institucional, sinó també demostrar la seva vàlua en la gestió i planificació de mitjans. En aquest sentit es pronuncia el seu fundador i director, Ferran Burriel, en afirmar que: “Treballar per a l’Ajuntament de Tarragona ens permet ampliar la nostra experiència en el sector institucional i, un cop més, demostrar la nostra vàlua en la gestió i planificació de mitjans, sigui per clients institucionals o per a empreses privades”.
Aquesta agència de màrqueting digital, que sobresurt per la seva gran experiència a l’hora de dur a terme la gestió de compra de mitjans, suma així a l’Ajuntament de Tarragona a la seva àmplia llista de clients de caràcter institucional, entre els quals destaquen: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), la Generalitat de Catalunya, l’Institut de Formació Contínua IL3-UB o la Diputació de Barcelona.
A més de treballar amb entitats de caràcter públic, NothingAD també ha forjat la seva veterania realitzant campanyes per a diverses empreses de l’àmbit privat, com ara: Grup Suez, Aura Energia, Institut Català de Finances, TV3, Avalis, Loteria de Catalunya, Institut Català de la retina, The Bath Point, Aquaclean, Albet o Thomson Reuters.
Així va néixer NothingAD
La creació d’NothingAD es remunta a l’any 2007. En els seus començaments, aquesta agència es va centrar en publicitat digital, tot i ser aquesta una disciplina pràcticament ignorada per la major part de les grans empreses espanyoles. Serien les constants transformacions tecnològiques i mercantils les que la van portar a redirigir el seu core business cap al Inbound Marketing, sent la captació i conversió de leads la seva principal meta.
Des de la seva fundació, NothingAD no ha parat de créixer, fins a consolidar-se com una agència líder en el sector del màrqueting en línia. Entre els seus múltiples serveis destaquen: planificació i compra programàtica de mitjans, campanyes en Social ads i PPC, posicionament orgànic i estratègies de màrqueting de continguts.
El fet que aquesta experimentada agència compti amb certificacions de les principals empreses tecnològiques (com InfusionSoft, Hubspot i Google) li permet desplegar projectes integrals, destinats a aconseguir que els seus clients assoleixin una profitosa transformació digital, la qual cosa els possibilitarà conquerir als seus consumidors potencials, fent d’ells uns clients fidels.

Comments are closed.