NothingAD resulta designada per gestionar el pla de mitjans online corresponent a la campanya de programes de 2019 de l’IL3-UB

BARCELONA 30 de juliol de 2019- L’agència NothingAD ha estat l’escollida per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona per desenvolupar el pla de mitjans online corresponent als seus programes de postgrau.
L’elecció de NothingAD obeeix al fet d’haver aconseguit la millor puntuació del concurs públic convocat per l’IL3-UB, sent la seva nota final de 89,56 sobre 100. És de destacar que va obtenir la millor qualificació en l’apartat tècnic (un 44 sobre 50). 
El treball encomanat a NothingAD consisteix a gestionar el pla de mitjans online dels més de 50 programes i màsters impartits de forma presencial i online per l’IL3-UB, no només a Espanya sinó també en diversos països de Sud-amèrica. Per a això comptarà amb un pressupost de 180.000 €.
El treball que té per davant NothingAD comporta definir i implementar l’estratègia nacional i internacional, el que inclou tasques de: estratègia, optimització, seguiment i inversió en mitjans, sent prioritari començar per una campanya de retargeting.
Com afronten en NothingAD aquest projecte?
No és aquesta la primera vegada que NothingAD col·labora amb una escola de negoci. Des de l’agència seleccionada per l’IL3-UB es mostren molt il·lusionats amb el nou projecte que els ha estat encomanat i ja es troben treballant en ell.
El director NothingAD, Ferran Burriel, comenta: “Que una de les millors 15 millors escoles de negoci a Espanya, amb l’aval de Universitat de Barcelona (UB), hagi confiat en nosaltres, suposa un gran honor, una gran responsabilitat, però també una gran oportunitat per seguir demostrant que, des d’una agència com la nostra podem oferir el millor servei, la millor atenció, i els millors resultats “.
El director d’Estratègia de NothingAD, Marc Enric Vidiella, per la seva banda assegura que: “tenir l’oportunitat de treballar per a una marca tan assentada com IL3-UB, amb la diversitat de programes i cursos, és una cosa tremendament estimulant i plena de reptes. estem convençuts que junts aconseguirem uns excel·lents resultats “.
Sobre NothingAD
NothingAD comença la seva marxa en 2007. Al principi va ser concebuda com una agència especialitzada en Publicitat digital, sent tota una pionera en aquest sector, ja que, en aquell temps, les grans empreses no invertien gairebé res en aquests serveis.
Les tendències del mercat van ser canviant al ritme accelerat que ho feien les noves tecnologies… Així que NothingAD va decidir evolucionar amb els temps i va passar a ser una Agència certificada especialitzada en Inbound Marketing,  centrada en aconseguir i convertir Leads.
L’IL3-UB se suma així a la llarga llista de clients assessorats per NothingAD, entre els quals es troben tant empreses privades (Grup Suez, Aura Energia ,, Avalis, Loteria de Catalunya, Institut Català de la Retina, The Bath Point , Aquaclean o Thomson Reuters) com a institucions públiques (Universitat de Barcelona, ​​Ajuntament de Tarragona, Diputació de Barcelona, ​​AMB, Generalitat de Catalunya, Institut Català de Finances i TV3).