Els músics de Bremen a l'escenari. Autor: Teatre Sant Vicenç

El Sant Vicenç estrena ‘Els músics de Bremen’

Després de l’estrena de la temporada amb Dispara, Flanaghan, la Sala Gran del Teatre Sant Vicenç acollirà Els músics de Bremen, un musical per a tota la família de la coneguda faula clàssica dels germans Grimm. L’espectacle es podrà veure del 13 d’octubre al 17 de novembre.

L’obra, dirigida per Núria Garcia, està formada per un elenc de joves talents de l’entitat que han aconseguit crear un musical ple d’energia i que asseguren que no deixarà indiferent a ningú.

La història combina la realitat i la ficció d’un conte que enriqueix la tradicional narrativa amb els reptes mundials d’avui dia. De fet, el grup de teatre creualtenc afirma que l’objectiu és que l’assistent pugui reflexionar de les situacions actuals mitjançant la fantasia. La banda sonora és de collita pròpia i juga un paper transcendental a l’obra. D’aquesta manera, aporta ritme a l’audició i connecta i atrapa a l’espectador.

Els músics de Bremen. Autor: Teatre Sant Vicenç
Un assaig d’Els músics de Bremen. Autor: Teatre Sant Vicenç

Els quatre personatges principals són cosins i, màgicament, es transformaran en animals que emprendran un viatge cap a la ciutat alemanya de Bremen amb l’esperança de formar una banda musical.

El Teatre Sant Vicenç obrirà les portes a Els músics de Bremen cada diumenge a partir del 13 d’octubre fins al 17 de novembre. A més a més, l’1 de novembre, que és festiu, també es podrà gaudir de l’espectacle a la Sala Gran.

Entrades

El preu és de 10 euros i es poden comprar en aquest enllaç o bé, de manera presencial a la taquilla del teatre els dissabtes de 19:30h a 20:30h. També hi ha l’opció d’adquirir l’entrada els dies de representació una hora abans de l’inici.

Foto portada: Els músics de Bremen a l’escenari. Autor: Teatre Sant Vicenç

Els comentaris estan tancats