Festa Tardor Can Deu. Autor: David B.

La setena edició de la Festa de la Tardor aplega 3.000 persones

——————–PUBLICITAT——————-

——————–PUBLICITAT——————-

La celebració organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell i amb el suport de BBVA, que ha tingut lloc a l’Espai Natura Fundació Sabadell 1859 ha aplegat 3.000 persones a l’entonr de la Masia de Can Deu. L’organització valora positivament aquesta setena edició de la Festa de la tardor.

Un dels motius de celebració per a l’organització és que aquest any s’ha pogut realitzar la Festa de manera presencial. Tot i això, s’han tingut en compte restriccions per a la prevenció de la Covid-19 com el control d’aforament. A més, i a diferencia amb anys anteriors, s’han establert dos torns per tal de garantir l’entrada al màxim de ciutadans possible seguint les restriccions d’aforament.

Enguany i excepcionalment, els visitants han hagut de comprar les entrades, tal com ha explicat el Director de la Fundació, Joan Carles Sunyer “el petit pagament és per portar un control previ a l’assistència. És un import bastant irrellevant per fer un control i portar un cribratge”.

Així, les dades estableixen que han acudit 3.000 persones, que era l’aforament previst. D’aquesta forma l’organització confirma que “el balanç és força positiu” i que, el fet de dividir la festivitat en dos torns ha permès als visitants gaudir dels tallers i la resta d’activitats “més tranquils”. A més, Sunyer ha declarat respecte a aquesta novetat que “és una prova per veure si amb grups més reduïts la gent gaudeix més de la festa… Servirà per valorar si de cara a anys vinents continuem amb aquestes restriccions si el balanç és positiu”.

Festa Tardor Can Deu. Autor: David B.
Castanyera conta-contes. Autor: David B.

Les activitats tradicionals d’aquesta festivitat han persistit un any més. Han destacat especialment les activitats directament lligades amb les tradicions pròpies de la tardor, com ara la Castanyera Conta-contes. A més, s’han realitzat tallers infantils, com “Decorem productes de tardor”, on els nens han decorat carbasses i moniatos, entre altres activitats.

Una de les activitats més valorades ha estat l’espectacle d’escultura d’una carabassa de l’artista Judit Comes i la tradicional visita a la masia de Can Deu. De fet, segons Sunyer la visita a la Granja és un signe de la Festa de la Tardor, així com la resta d’activitats “força clàssiques i tradicionals amb molta tirada i que la gent els hi agrada gaudir-les”. Com de costum, ha destacat la participació de Katakrak i els seus jocs autònoms d’enginy i creativitat.

Segueix iSabadell a Telegram!

Segueix iSabadell a Telegram i rebràs les notícies més rellevants directament al teu dispositiu. Fes-ho AQUÍ.

Foto portada: espectacle de titelles. Autor: David B.

Els comentaris estan tancats