-
L’Estruch promociona als artistes i les companyies sabadellenques.
-
Aquest any manté la cessió dels espais a diferents entitats artístiques.
Durant aquesta nova temporada, l’Estruch oferirà 17 espectacles de teatre i dansa, tallers i performances, tots ells relacionats amb l’experimentació a l’entorn dels nous llenguatges escènics i la voluntat de mostrar els processos de treball dels artistes participants.
L’Estruch ha presentat la nova temporada amb una fórmula més original de l’habitual. El passat dissabte 2 de febrer, la companyia de dansa Nicolas Ricchini resident a l’Estruch, ha realitzat un petit tast del seu espectacle, realitzant una coreografia amb un llenguatge coreogràfic innovador, per a presentar la nova temporada d’aquest centre de creació d’espectacles de la Creu Alta.
La temporada també inclourà una nova edició del Festival Internacional de Curtmetratges de Barcelona que és considerat un dels certàmens més importants de l’Estat espanyol. Una de les tres sessions de curtmetratges del MECAL serà un monogràfic dedicat al Dia de la Dona, en el decurs de la qual es projectaran obres procedents d’Espanya, França, Regne Unit i Estats Units.
Promoció dels artistes sabadellencs
Dins de la programació d’aquesta temporada de l’Estruch hi ha una àmplia programació on s’aposta per artistes i companyies sabadellenques.
La programació compta amb el col·lectiu de teatre Encert, el músic i cantautor Xavier Múrcia, el director i actor Pedro Ruiz, la companyia La Calòrica i un nombre elevat de grups de música que provenen dels bucs d’assaig musical i que presentaran els seus treballs a l’escenari de l’EstruchBar.
Programació fins a juny
1 de febrer – Step by Step de Ieke Trinks i Andrés Galeano.
14 de febrer – A contrapeu de Xavi Múrcia.
16 de febrer – Like a movie, de Pedro Ruiz.
23 de febrer – Lowland de Roser López Espinosa.
2 de març – Speechless Mind de Nicolas Ricchini Company
9 de març – Señales a Lala de Sonia Rodríguez.
13 de març – MECAL, especial dia de la dona.
23 de març – L’un est peut-être l’autre de la companyia Emmanuel Grivet.
5 d’abril – Sis a Nau Estruch, Sergi Botella.
5 d’abril – Pirouette en re menor – de la Companyia Mucab Dans.
13 d’abril – EdittoBulgaro de la Companyia La Calòrica.
26 d’abril – Creeps de l’Aviador.
15 de maig – MECAL
25 de maig – Sis a Nau Estruch, Gerard Ortin
25 de maig – Percepción, Arketip.
1 de juny – Crim contra rellotge de Teatre Encert.
19 de juny – MECAL a l’aire lliure.
29 de juny – Éthiquette, de Concordance.