#EstiuSabadell24

Entregat el premi de l’onzena edició del concurs de fotos #EstiuSabadell

Kareba Viatges patrocina el concurs #EstiuSabadell24
Kareba Viatges patrocina el concurs #EstiuSabadell24.

Punt i final a la nova edició, l’onzena, del concurs de fotos #EstiuSabadell – Memorial David Bisbal amb l’entrega del premi a l’autor de la imatge guanyadora. En aquest cas, un val de descompte de 400 euros en qualsevol viatge, cortesia del patrocinador del concurs, Kareba Viatges.

Gerard Carrasco és l’autor de la foto guanyadora. Té 20 anys i és un deixeble fotogràfic del seu pare, Blas Carrasco, de 55 anys, un gran aficionat a la fotografia. La foto retrata una visita en un safari que van fer durant les vacances a Botswana.

“Vam sortir amb el cotxe un grup. Érem dos cotxes i de sobte vam trobar un lleopard a sobre d’un arbre, aturat, esperant els moviments d’un antílop. De sobte van passar de llarg pel nostre cotxe”, recorden pare i fill. “Teníem un guia que sabia on podia haver animals per fotografiar però va ser sobretot qüestió de fortuna trobar-lo allà. Si arribem cinc minuts abans o cinc minuts més tard, no l’hauríem trobat”, asseguren.

“Va ser un viatge molt boni i trobar-se l’animal de sobte va ser molt sorprenent”, indica Gerard. En aquesta ocasió, l’autor de la foto guanyadora sí resideix a Sabadell. Ara tindrà un val de descompte per valor de 400 euros per qualsevol escapada o viatge contractat a l’agència patrocinadora del concurs.

Foto guanyadora del concurs de fotos #EstiuSabadell24. Autor: @mag_ger3 via Instagram.
Foto guanyadora del concurs de fotos #EstiuSabadell24. Autor: @mag_ger3 via Instagram.

Des de l’iSabadell agraïm a tots els fotògrafs la seva participació, a Kareba el patrocini de nou del concurs i també als membres del Càmara Club que participin en l’elecció del guanyador formant part del jurat. Ens veiem a partir de l’agost de 2024 en una nova edició del concurs #EstiuSabadell. Serà #EstiuSabadell24.

Foto portada: representants de Kareba, Gerard Carrasco i el seu pare, Blas Carrasco.

Els comentaris estan tancats