L’ edició número 107 del NEWTime posa el seu focus informatiu als tres temes més destacats de la setmana. La ventada que ha patit la ciutat i els danys ocasionats, la partida pressupostària de la Generalitat per a Sabadell i la presentació del candidat de CiU a les properes eleccions municipals del maig.
Els professionals de iSabadell, corresponsalia del NEWTime a Sabadell, ens acosten amb rigor i en profunditat la informació més detallada sobre les ventades i la valoració econòmica dels danys materials ocasionats, i la previsió de les diferents actuacions pensades des de l’equip de govern local per donar resposta a aquesta complicada situació.
Hi podreu llegir i conèixer també amb detall les diferents partides pressupostàries i inversions que té previst la Generalitat de Catalunya a la ciutat de Sabadell, i la valoració crítica que n’ha fet el PSC. I l’acte de presentació com alcaldable de CiU, Carles Rossinyol, i les línees mestres del que va presentar com el seu programa electoral pensant ja amb les eleccions municipals del mes de maig de l’any vinent.
A més…
L’homenatge a les víctimes de l’atemptat d’ETA a Sabadell, del que es compleixen 24 anys, i que va tenir lloc a principi de setmana. La voluntat d’ICV i Esquerra d’incorporar la petició de la Plataforma Sant Julià. A l’àmbit més econòmic la feina feta des de la Fundació per la Indústria (l’antiga Fundació del Gremi de Fabricants), i la jornada sobre energia celebrada a Fira Sabadell.
Cultura i futbol
A la secció cultura podeu trobar la informació sobre els preparatius per part dels diferents grups locals que ja escalfen motors per dur a terme la representació dels tradicionals Els Pastorets, i la recepció per part de l’alcalde, Juan Carlos Sánchez, a la coral televisiva Vakombà.
I també la crònica del partit disputat entre el Sabadell i el Las Palmas, i en el qual els arlequinats van poder aconseguir un punt, tot i enfrontar-se a un dels equips a hores d’ara ferm aspirant a l’ascens.