El Sabadell tanca la plantilla i pensa només en guanyar al Numància

  • Marquitos i Lucas Porcar arriben al Centre d’Esports Sabadell per sumar al màxim.

  • Raúl Tamudo baixa durant tres setmanes per un trencament a les fibres.

En plena Festa Major el Sabadell intentarà sumar els tres primers punts de la temporada, a casa, davant un Numància que també vindrà a Sabadell amb la necessitat de sumar els seus tres primers punts aquesta lliga. Les noves incorporacions han fet sumar a la primera plantilla arlequinada, amb dos jugadors nous.

Es tracta de Marquitos i Lucas Porcar, que van ser presentats ahir. Van arribar com qui diria ‘de la mà’, ja que van coincidir fa dues temporades al Xerez, on van viure la pitjor cara del futbol, consumant el descens de categoria. Marquitos arriba de la Ponferradina com a extrem. La seva forma física és bona tot i que el jugador ha hagut d’entrenar-se pel seu compte. Vol ser un més, com els seus companys de vestidor amb la implicació del projecte d’aquest any, i assegura que si es fan les coses bé “serà un any molt bonic”. I el seu amic, tal i com va dir el propi Marquitos, arriba a Sabadell cedit del Real Zaragoza a “buscar tots els minuts que allà segurament no tindria”, ha declarat. Porcar que va militar també al RCD Espanyol, ja va conèixer a Raul Tamudo i reconeix que li fa especial il·lusió retrobar-se amb ell. Ara el davanter de Santa Coloma estarà de baixa un mínim de tres setmanes per un trencament fibril·lar.

Collantes: “S’ha de guanyar sigui com sigui”

Aquest matí ha passat per roda de premsa l’extrem del Sabadell Juan Collantes, després de l’entrenament que l’equip ha fet a Sant Oleguer preparant ja el partit de dissabte. Cita on l’equip no pot fallar. “Juguem a casa, i allà no podem fallar. Hem de guanyar sigui com sigui” ha dit. Respecte al partit passat al Mini Estadi Collantes ha deixat clar que “l’equip ja ha passat pàgina, i al terreny de joc ja va quedar tot prou clar. Ara només pensem en el Numància” La competència a l’equip amb les noves incorporacions ha augmentat, però a Juan Collantes no el preocupa, ja que “la competència sempre és bona”.

Portada: Marquitos i Porcar durant la presentació. Autor: Roger Benet.

Els comentaris estan tancats