El Sabadell empata amb l’Al-Arabí de Qatar, amb gol de Farrés

El Sabadell ha empatat a 1 davant l’Al-Arabí de Qatar en un partit que s’ha jugat sota una intensa calor, a porta tancada a les instal·lacions de Torremirona, a Navata (Girona). El central Biel Farrés ha marcat el 0-1 al minut 7 i abans del descans ha arribat l’empat. És el quart partit de pretemporada amb un balanç d’una victòria (0-2 a Olot), dos empats (1-1 Tona i Al-Arabí) i una derrota (4-0, Villarreal B).

Miki Lladó ha donat protagonisme a jugadors joves amb el descans del porter Adrián Ortolà, que havia jugat pràcticament tots els minuts de la pretemporada. Això ha comportat el debut de Froi Leal a la seva segona etapa al club. Ha actuat una hora i la part final ha estat pel porter del filial, Sebas Koula.

Només, el capità Raúl Baena han repetit a l’onze que va jugar a Tona. Autor: CES

Respecte a l’onze que va actuar a Tona el passat dissabte, només el central Jon Ander Amelibia i Raúl Baena, que s’ha estrenat com a capità repetien. El lateral del B, Iván Tébar, i Sander Ballero també eren de la partida. L’extrem Nando García, l’últim fitxatge, també s’ha estrenat, encara que només ha disputat els primers 35 minuts.

Igual que a Tona

Igual que a Tona, el Sabadell ha començat fort i ràpidament s’ha avançat al marcador. Ha estat al minut 7, quan Biel Farrés ha rematat a porteria buida un córner amb l’ajuda de la fluixa defensa qatariana en aquesta acció. Estrena golejadora del jove central, cedit pel Girona. Guillem Naranjo ha gaudit de dues bones oportunitats al primer quart d’hora, però sense èxit.

Farrés (18) rep la felicitació d’Amelibia i Gualda. Autor: CES

L’Al-Arabi, de l’exblaugrana Rafinha Alcantara, s’ha despertat i en jugades a pilota aturada ha començat a crear perill. Froi ha refusat una falta treta per Alsoma abans que arribés l’empat en una acció de Maksani. Rafinha també ho ha intentat i només a la recta final Vladys ha tingut també la seva per fer l’1 a 2.

Molts canvis i poques novetats

La segona part ha començat amb un triple canvi i, al quart d’hora, amb sis canvis més que han deixat només a Biel Farrés com l’únic que continuava respecte a l’onze inicial. Les 18 hores d’un mes d’agost no seria el millor horari per jugar un partit de futbol. A la recta final, Farrés també ha estat substituït, igual que Vladys, per Valter Pereira i Marc Marruecos, del B. Marc Domènech, Manel Martínez, Vladys Kopotun i a la recta final, Marc Marruecos han tingut alguna opció en un partit que ha anat clarament de més a menys.

Incògnita Copa Catalunya

El següent partit del Sabadell serà aquest cap de setmana a la segona ronda de la Copa Catalunya. En principi serà contra el Badalona Futur. L’equip on jugarà Marc Vargas, cedit en el dia d’avui. Els badalonins van guanyar per 0-2 al Vilassar el passat cap de setmana. El Vilassar ha impugnat el partit i la Federació Catalana decidirà aquest dimecres el guanyador. No es descarta fins i tot l’ajornament

FITXA TÈCNICA

Al Arabí: Al-hail; Al Tamimi, Sayyar, Al Marafi, Abdoulla, Alsoma, Rafinha Alcántara, Taabouni, Al Saeed, Abdulsallam, Msakni
CE Sabadell: Froi Leal (Sebas Koula, min.61); Monroy (Pau Resta, min.61), Biel Farrés (Marruecos, min.77), Sander (Beitia, min.46), Amelibia (Moha, min.35) (Fran Callejón, min.61), Tébar (Carrión, min.61), Baena (Fran Callejón, min.61), Alex Gualda (David Astals, min.46), Marc Domènech (Cristian Herrera, min.61), Nando (Vladys, min.35) (Valter, min.77), Naranjo (Manel, m.46)
Àrbitre: López Jiménez.
Gols: 0-1, min.8: Biel Farrés; 1-1, min.38: Msakni.

Foto portada: Alex Gualda amb Rafinha Alcantara darrera en el partit a Torremirona. Autor: CES