El CE Sabadell ha anunciat el fitxatge de Moha Keita. Un extrem senegalès de 22 anys que ha coincidit amb l’entrenador Gabri Garcia tant al Lleida la temporada passada com anteriorment a l’Andorra. Es va formar a las categories inferiors del Girona on va jugar al filial Peralada i també va jugar un any al filial del Getafe. La temporada passada, el Sabadell ja va tenir, un jugador de Senegal, Lamine Gassama. Fàcil que tingui un rendiment millor.
Sergio Montero, Sergi Puig i ara Moha Keita. El Sabadell ja comença a ser noticia esportivament amb l’arribada de jugadors.
La temporada passada, en una imatge que es pot repetir aquesta pretemporada, Gerard Escoda va parlar de Keita durant la roda de premsa del llavors, nou jugador del Lleida. Això va dir.
“Es un jugador jove que coneix bé Gabri i ha decidir venir entre altres coses perquè va coincidir amb ell a l’Andorra. Es fruit de la cantera del Girona. És un extrem esquerre malgrat ser dretà. Te un bon un contra un amb un bon canvi de ritme i amb capacitat d’arribar a zona d’atac. Es un jugador diferencial per la categoria (era Segona RFEF) malgrat tenir ofertes de Primera”.
El rendiment al Lleida Esportiu en una temporada molt complicada amb tema econòmic va ser notable. Ara toca començar de nou a Sabadell.
Foto portada: La presentació de Moha Keita amb Gerard Escoda, l’any passat al Lleida