L’associació de veterans del CE Sabadell ha organitzat un acte en reconeixement a la feina feta en els darrers 37 anys a Josep Orriols al club de la ciutat. Així s’ha fet públic aquest matí a la sala de premsa de la Nova Creu Alta amb ex-jugadors del Sabadell com el mític capità ‘Lino’, Roberto Elvira o el mateix Tanco, que han acompanyant a Josep Orriols.
L’acte tindrà lloc a la gespa de la Nova Creu Alta el proper 30 d’abril amb un partit amistós on els veterans del club arlequinat s’enfrontaran a l’agrupació de veterans de la selecció catalana de futbol. També es farà un sopar obert al públic a l’hotel Urpí de Sabadell on s’espera una gran participació de la gent per fer una gran festa pel qui va ser fins la temporada passada i durant 37 anys massatgista del Centre d’Esports Sabadell.
Josep Orriols, conegut també com a ‘Honved’, ha explicat en el seu torn de paraula que no s’esperava gens un acte com aquest i que li fa especial il·lusió. També ha fet memòria i ha explicat anècdotes, com per exemple de l’etapa a la banqueta amb Antonio Jurrieta, entrenador del CE Sabadell (1972-75), els seus inicis al club, del que ha dit que “és com si estigués a casa meva. Ha estat una trajectòria vertiginosa, aquí no existia la rutina”.
Cal recordar la gran trajectòria d’Orriols al Centre d’Esports Sabadell on les ha vist de tots colors. Tècnic farmacèutic i tècnic sanitari, llicenciat en Naturopatia i també quiromassatgista, dirigeix un centre de fisioteràpia al carrer Montserrat. És també preparador físic de la selecció catalana de futbol des de 1995 i el seu palmarès en marxa atlètica és tan ple de medalles que, encara ara, en segueix aconseguint a tot el món com a veterà.
Encara falten detalls per confirmar, però s’aniran resolent en les properes setmanes. També s’ha explicat que es farà un reconeixement també al doctor Ramon Cugat el mateix dia.