El CE Sabadell encara la segona jornada de 2a Federació a la Nova Creu Alta contra l’Espanyol ‘B’. Després de patir el fang d’aquesta categoria sobre gespa artificial, el director esportiu Lucas Viale ha fet balanç del mercat de fitxatges i de com l’equip va competir a Torrent: “A nivell competitiu, estic molt satisfet del partit, l’estadi del Torrent és un dels difícils”
Previ al debut lliguer a la Nova Creu Alta, s’han realitzat les presentacions de quatre fitxatges més: ‘Miguelete’, José Ortega, Carlos Pérez i el francès Ryan Bakayoko. Començant pel punta gal, provinent del Niort, de la tercera divisió francesa, ha destacat el perquè volia venir al futbol espanyol comparant-lo amb el francès: “El futbol francès és molt físic i l’espanyol és més tècnic i tàctic, per això vinc, m’encanta el futbol espanyol”. Ha confirmat el seu objectiu de marcar gols i ajudar l’equip.
Pel que fa al mitjapunta ‘Miguelete‘, procedent de l’Atlético Baleares, destaca la seva fàcil i ràpida adaptació a l’equip, a més de fixar-se l’objectiu de guanyar a casa. A més a més, ha confirmat l’ambició de l’equip i el perquè el seu fitxatge pel Centre d’Esports: “El club i la història que tenen és increïble, hem de retornar el club amunt”. Això també ha ratificat el porter José Ortega, procedent del Badalona Futur: “L’equip mèdic i preparador, la infraestructura és gegant”. “Hem de donar un pas endavant, hem de guanyar. L’equip està preparat, la solidesa és la clau i la mentalitat és molt forta, el grup està molt compacte”, recalca Ortega.
Viale ha refrendat la seva satisfacció per la feina feta durant el mercat de fitxatges, després d’haver de configurar un equip totalment nou: “Estic molt satisfet de com ha anat el mercat, totes les posicions estan duplicades i la competència és màxima”. A nivell competitiu, revalida el bon partit del Centre d’Esports a Torrent, en un dels camps difícils de la categoria. Tot i així, recalca la sensació amarga després de no poder haver estrenat el marcador durant els últims 25 minuts, quan el Torrent es va quedar amb 10 jugadors.
“Ens va faltar verticalitat i ser més incisius, sensacions agredolces al no haver pogut aprofitar l’avantatge numèrica sobre el camp. Tot i així, el ple rendiment de l’equip encara està per venir”, afirma Viale.
En clau del partit contra l’Espanyol ‘B’ a casa, assegura que l’equip s’ha de fer fort a casa si volen assolir els objectius de la temporada. També remarca la importància de sumar punts com a visitant, al mateix temps ser un dels forts a casa.
Foto de portada: Lucas Viale, amb els demés fitxatges presentats en segon pla. Autor: Albert P.