Sabadell - Sevilla

Partit de tràmit a Sevilla

El Sabadell visita el Sevilla al Sánchez Pizjuan en un partit de pur tràmit pel conjunt arlequinat ja que poca cosa té a fer, per no dir res, després del partit d’anada que va jugar-se a la Nova Creu Alta de Sabadell on el Sevilla va golejar al conjunt arlequinat (1-6).

Aquest vespre el Sabadell es veurà les cares davant un imparable Sevilla que igual que en la Lliga, també està fent els deures molt bé a la Copa del Rei. La anada de l’eliminatòria va jugar-se a Sabadell i l’equip d’Unai Emery va passejar-se i golejar al Sabadell amb un contundent 1-6. L’equip aleshores entrenat per Miquel Olmo va veure’s sentenciat ja des de la primera meitat, tot i que en els primers minuts l’equip arlequinat va mostrar-se valent. Ara amb Àlex Garcia a la banqueta, on precisament debutarà com a nou entrenador arlequinat, poques opcions de passar a la següent ronda hi ha.

Aquest fet fa que l’equip es vegi obligat a reservar-se per la Lliga, en concret pel proper partit davant l’Alcorcón. La llista de convocats pel partit d’avui va amb gairebé la totalitat de la plantilla arlequinada, això sí, sense els lesionats ni amb Javier Hervás que per clàusules amb el contracte li impedeix jugar amb l’equip del qual ve cedit. També viatgen amb l’equip jugadors del filial. Agus Medina, Yeray Sabareigo i el davanter Ernest Forgas són els escollits pel tècnic de Cornellà. Ells tres tindran l’oportunitat per convèncer Àlex Garcia com ho van fer amb Olmo.

Un grup disposat a tot

El nou tècnic arlequinat va parlar ahir en roda de premsa davant els mitjans de comunicació després de l’entrenament que l’equip va fer a Sant Oleguer per preparar la tornada de la Copa del Rei. El tècnic va ser clar alhora de parlar de l’eliminatòria d’aquest vespre:

És un partit difícil però no impossible. El que hem de fer es oblidar-nos del partit i pensar en nosaltres mateixos. Hem de fer un partit molt intens i hem de posar en pràctica el que hem pogut treballar des de que estic aquí” ha dit el mister.

Sens dubte una prova de foc de cara a al partit de diumenge en lliga davant l’Alcorcón, que Garcia ha dit que és el que de veritat importa.

FITXA TÈCNICA

Sevilla FC: Sergio Rico, Cicinho, Kolo, Arribas, Mbia, Banega, Deulofeu, Reyes, Aspas i Gameiro
CE. Sabadell: De Navas, Carlos, Martí, Víctor, Agus, Yeray, Eguaras, Hidalgo, Juanto, Ariday, Collantes.
Estadi: Sánchez Pizjuán (20 hores)
Observacions: El partit es podrà seguir per ràdio Sabadell i per canal+ en forma de carrusel amb els altres partits de la jornada de Copa.

Foto portada: partit d’anada a la Nova Creu Alta. Autor: R.Benet.

Els comentaris estan tancats