L’Astralpool CN Sabadell ha perdut per 14-10 davant el Jug Dubrovnik en la cinquena jornada de la Champions League. L’equip de Quim Colet continua com a cuer del grup B amb només 1 punt després d’un empat i 4 derrotes. El Sabadell ha millorat en atac però la defensa no ha estat a l’alçada dels altres partits on havien rebut com a màxim 10 gols. Ara el següent partit serà el dia 25 a Can Llong contra el Marsella.
El CN Sabadell està pagant el peatge de jugar la Champions. D’entrada, el que suposa un viatge fins a Dubrovnik amb dues escales – Roma i Split – fins a arribar a la turística localitat croata. I també a la piscina on l’experiencia dels rivals es un plus que està aprenent els sabadellencs, a base de competir però amb quatre derrotes de cinc partits.
El Jug Dubrovnik ha portat la iniciativa al marcador des de l’inici però el Sabadell ha aguantat el tipus en quatre empats l’últim a 4- a l’inici del segon quart. Els balcànics han obert una primera escletxa de dos gols (6-4, 7-5) però Bernat Sanahuja amb el seu tercer gol ha deixat un mínim 7-6 al descans llarg.
Decisiu tercer quart
Els croates han trencat el partit al tercer quart amb un parcial de 4-1 en els pitjors minuts dels vallesans (11-7). El segon gol de Cabanas i dos més de Fran Valera han mantingut lleugeres opcions (12-10). Fins i tot amb un atac per rebaixar a 1. No ha pogut ser i els balcànics han sentenciat fins al 14-10. Aquest cop l’atac sabadellenc ha estat a un gran nivell, però ha penalitzat molt la defensa.
Fitxa Tècnica.
14-Jug Dubrovnik: Popadic; Mozara (1), Fatovic (4), Zvono, Jokovic, Vukojevic, Biljaca, Lazic (2), Krzic (3), Kakaris (2), Grgujevac, Zuvela (2,1p), Jurisic
10-Astralpool CN Sabadell. Lorrio; Sanahuja (3), Gil, M.Teclas, Veich, Valera (3), Bertran, Cabanas (2), Averka (2), Banicevic, Bonet, Bustos, X.Teclas
Arbitres: Polychronopoulos (GRE) i Schwartz (ISR)
Parcials: 4-3, 3-3, 4-2, 3-2
Foto portada: Fran Valera ha marcat tres gols a Dubrovnik. Autor J.S.