Els pacients de la planta de pediatria i de la Unitat de Crisi d’Adolescents del Parc Taulí han rebut aquest dimarts una visita del Llaminer. El gran protagonista de l’espectacle El calendari d’advent Somriu al Nadal ha passat una bona estona amb els infants per fer-se fotografies i amenitzar una estada a l’hospital que es fa especialment feixuga durant les festes.
Segons ha informat l’hospital, la primera parada de la visita ha estat amb els més grans, on El Llaminer ha estat sorprès amb una cançó i ha descobert la decoració nadalenca de la unitat. Més tard, ha anat a veure els pacients ingressats a la planta de pediatria.

La visita del personatge interpretat per David Medina se suma a la llista d’iniciatives que es duen a terme al Taulí per dinamitzar els ingressos de petits i joves a l’hospital. Fa poc més d’una setmana, els violinistes Joan Fèlix i Xavier Garcia, de l’Orquestra Simfònica del Vallès (OVS), van oferir un petit concert per a les famílies amb peces de Johan Sebastian Bach, Carlos Gardel o Frank Sinatra, entre d’altres.
Foto de portada: un moment de la visita. Autor: cedida.