El portaveu popular, Esteban Gesa, avisa que quatre treballadors del servei de zona blava poden perdre el seu lloc de feina a l’abril, quan el servei passi a ser gestionat per l’empresa pública VIMUSA. El govern municipal ha negat de forma repetida aquest extrem.
El quatripartit sosté que tota la plantilla que gestiona la zona blava serà subrogada a VIMUSA a a partir del 1 d’abril, quan l’empresa d’habitatge passi a gestionar les places d’aparcament rotatori de Sabadell. Pel portaveu popular, però, no surten els números i quatre persones poden quedar-se “al carrer”, com ja va passar amb la municipalització de la grua, recorda Gesa. Tot i així, són casos diferents ja que la grua va passar de gestió externa a gestió directa per part del consistori (i per tant, va passar a ser gestionada per treballadors municipals). En el cas de la zona blava ho seguirà gestionant una empresa, tot i que 100 per cent pública.
Però segons les dades que té Gesa, mitjançant concessió hi havia 15 treballadors i amb VIMUSA seran onze, quedant dos inspectors, un oficial administratiu i un auxiliar administratiu sense feina.

El popular hi veu en tot plegat una forma de “controlar serveis” i “endollar afins” a l’equip de govern, i especialment de la Crida per Sabadell, que “està intentant aplicar el seu programa de forma poc seriosa”.
Gesa recorda que tots aquests processos estan coordinats per l’assessor de l’àrea d’Economia, Innovació i Serveis Centrals, Jordi Colomer. Segons el portaveu popular, l’alcalde de Sabadell, Juli Fernàndez, ha intentat que Colomer entrés al Consell d’Administració d’Aigües Sabadell.
