Jordi Turull i Francesc Baró, abans de l'assemblea de Junts per Sabadell. Autor: cedida

Turull, a la primera assemblea de Junts per Sabadell amb la nova executiva

La primera assemblea de Junts per Sabadell després de la renovació de l’executiva local ha comptat amb la presència destacada de Jordi Turull, exdiputat al Parlament de Catalunya i Secretari General del partit. La trobada ha tingut lloc a Can Balsach i ha atret desenes d’afiliats, entre els quals figures rellevants de l’espai com els regidors Lluís Matas i Katia Botta o l’exconsellera Lourdes Ciuró.

Moment de renovació a Junts per Sabadell. El partit ha celebrat aquest dilluns a La Creu Alta la seva primera assemblea ordinària després de la victòria de la candidatura de Francesc Baró sobre l’encapçalada per Quim Carné a les eleccions internes de la formació. El mateix Baró, de fet, ha estat l’encarregat d’obrir l’acte i explicar els objectius de la nova executiva.

La trobada ha servit, entre altres aspectes, per aprovar el Pla de Mandat de l’agrupació i els seus grups de treball. Així mateix, el secretari general del partit i home de confiança de Carles Puigdemont, Jordi Turull, ha intervingut per valorar el moment polític de Catalunya i avançar alguns detalls del congrés nacional de Junts previst per al 25, 26 i 27 d’octubre.

Foto de portada: Jordi Turull i Francesc Baró, aquest dilluns. Autor: cedida.

Els comentaris estan tancats