El Grup Disbauxa, que organitza el Carnaval de Sabadell, ha presentat aquest dilluns el cartell de l’edició d’enguany del Carnaval, que es durà a terme entre els dies 1, 2 i 3 de març.
El cartell d’aquest any és el següent. Super Carnaval amb Catxaruta. Rua. Ball. Gitanes.

El programa d’actes començarà divendres a la tarda amb un acte a la plaça del doctor Robert (a les 18 hores). El pregó serà a les 21 hores acompanyats dels Diables de la Creu Alta. A les 21.30 hores hi haurà un concurs per a grups al Passeig, i concert de Farra Punk-Rock i Alberikus blues band.
Dissabte l’activitat matinal es traslladarà al Mercat Central. A les 15 hores s’elaborarà la Catxaruta al Racó del Campanar, la sopa de Carnaval de Sabadell que es va recuperar l’any passat. I a la tarda l’epicentre serà de nou la plaça del Doctor Robert, des de les 17 hores fins la mitjanit. El plat estrella és el concurs infantil i familiar de disfresses, que arriba a la vuitena edició. Per cert, està prevista la retransmissió del Madrid-Barça de futbol en una pantalla a la plaça Doctor Robert.
Si voleu consultar tota la programació de divendres o dissabte, ho podeu fer en la següent imatge.
El dia gran del Carnaval serà diumenge, com sol ser habitual, amb la gran rua, a partir de les 17 hores amb el recorregut habitual. El resultat dels premis a partir de les 9 de la nit. Al migdia no faltaran les tradicionals gitanes de l’Esbart Sabadell Dansaire acompanyats de l’Agrupació del Ball de Gitanes de Martorelles. Si voleu consultar tota la programació del diumenge de Carnaval, ho podeu fer aquí.
La festa acabarà amb la crema del rei Carnestoltes, ja ben entrada la nit de diumenge.