Foto portada: pagament amb mòbil. Autor: CaixaBank / cedida.

CaixaBank sorteja polseres ‘contactless’ i tiquets de compra per potenciar el comerç electrònic

  • L’entitat financera posa en marxa una campanya al Mercat Central i el de la Creu Alta.

  • Volen impulsar el pagament amb telèfons mòbils intel·ligents i la tecnologia contactless.

El Mercat Central de Sabadell i el Mercat de la Creu Alta són dues de les llotges de la província de Barcelona participants en una nova iniciativa de CaixaBank per potenciar el comerç electrònic. Qui pagui les compres amb targeta contactless, polsera o telèfon mòbil podrà beneficiar-se d’un seguit d’avantatges.

L’entitat financera sortejarà 300 polseres contactless carregades amb 100 euros cadascuna entre els consumidors que facin alguna compra en els comerços participants utilitzant formes de pagament electrònic. Així les persones que comprin amb una targeta o polsera contactless o amb l’aplicació mòbil CaixaBank Pay rebran una participació pel sorteig de 300 polseres contactless carregades amb 100 euros cadascuna. A més, l’entitat financera sortejarà cada dia fins al final de la campanya (en total, unes cinc setmanes), 44 tiquets de compra per valor de deu euros sempre i quan es pagui la compra amb un mètode de pagament electrònic.

La iniciativa s’emmarca dins el programa CaixaNegocis per fomentar el comerç de proximitat i es duu a terme tant al Mercat Central com al Mercat de la Creu Alta. Els comerços participants estan degudament identificats.

Què són els mitjans de pagament electrònic?

La tecnologia contactlees s’ha implantat en els darrers anys per facilitar el pagament de les compres sense necessitat de passar la banda magnètica de la targeta de crèdit per un TPV (Terminal de Punt de Venda). De fet, per a compres inferiors a 20 euros no cal introduir el codi personal de la targeta de crèdit. Per a les superiors, sí cal introduir el codi però la targeta no ha de passar per la banda magnètica del datàfon. Així mateix, les polseres contactless afavoreixen l’operació de forma similar, mentre que també s’està potenciant el pagament de compres a través dels telèfons intel·ligents. En el cas de CaixaBank, hi ha una aplicació que es pot descarregar per als mòbils amb sistema Android sempre i quan sigui un mòbil amb tecnologia NFC. L’entitat financera assegura que tots aquests mitjans de pagament són tant segurs com les targetes tradicionals.

Així mateix, CaixaBank assegura tenir adaptats uns 250.000 TPV a la tecnologia contactless, més de sis milions de targetes amb aquesta tecnologia i 50.000 polseres actives. Sostenen que aquestes dades signifiquen el 50 per cent de la quota al mercat espanyol. CaixaBank té 2,7 milions d’usuaris al mes en banca mòbil a Espanya.

Foto portada: pagament amb mòbil. Autor: CaixaBank / cedida.

Comments are closed.