CaixaNegocis

CaixaBank vol impulsar el pagament ‘contactless’ a bars i restaurants de Sabadell

CaixaBank ha engegat el programa CaixaNegocis Restauració per aproximar-se als bars i restaurants de Sabadell. Es tracta de dur a terme una proposta especialitzada i d’iniciatives per facilitar els pagaments electrònics i impulsar el consum. S’hi inclouen sortejos i promocions pels clients que paguin els seus àpats amb un mitjà de pagament contactless de CaixaBank o imaginBank (targeta, polsera o mòbil).

El progama CaixaNegocis Restauració aporta eines de gestió, finançament i protecció als professionals i ofereix atenció per un gestor especialitzat. Així mateix, hi ha un canal exclusiu de comunicació per a comunicar-se amb el gestor de forma directa. Per impulsar el consum local els 700 primers clients que facin durant la mateixa setmana quatre pagaments de més d’un euro amb el seu mitjà de pagament contactless seran convidats (fins el 29 de maig) a un àpat per valor de fins a 10 euros a bars i restaurants de Sabadell que operin el TPV (Terminal de Punt de Venda) de l’entitat.  És indiferent si es paga amb targeta contactless, amb polsera o amb una de les aplicacions mòbils: CaixaBank Pay i imaginPay. L’entitat financera sosté que totes els mitjans de pagament són tan segurs com les targetes amb xip.

El suport al petit comerç s’emmarca dins de les diverses iniciatives del programa CaixaNegocis, amb l’objectiu de reforçar la relació de CaixaBank amb els clients comerços, autònoms, professionals i microempreses. Actualment, l’entitat té 1,5 milions de clients en aquest segment, amb una penetració del 33% entre els autònoms.