Comerç Centre sorteja 400 euros en vals de compra en una novedosa campanya comercial

  • L’entitat comercial posa en marxa la campanya #sentoelcentre després d’anys d’obres.

  • Sortegen quatre vals de compra de 100 euros cadascun entre els qui es tatuin el centre a la pell.

L’associació de comerciants del centre de Sabadell, Sabadell Comerç Centre, ha iniciat en els darrers dies una novedosa campanya comercial. Amb l’etiqueta #sentoelcentre es busca que la ciutadania marqui el Centre a la seva pell com han fet un bon grapat de comerciants en els darrers dies.

A partir d’aquest dimecres tots els sabadellencs podran marca a la seva pell el centre de Sabadell, mitjançant un tatuatge que tindran totes les botigues. Fins ara els comerciants han divulgat la campanya, amb l’equívoc de que es tatuaven a la pell un missatge d’amor al Centre, que ha sumat milers de visualitzacions a través de les xarxes socials. En realitat, però, es tracta de quelcom menys dolorós però igualment simbòlic per mostrar l’estima al nucli històric de la ciutat.

Els ciutadans que vulguin participar a la campanya podran guanyar cent euros en vals de compra a gastar en els comerços associats. Per a fer-ho s’hauran de fer una foto davant un comerç associat amb el tatuatge posat i penjar-la a Facebook o Instagram amb l’etiqueta #sentoelcentre. Les dues fotos més votades a cada xarxa tindran vals de compra.

El que volem és celebrar que per fi s’han acabat les obres al Centre i que comencem una nova etapa, molt més il·lusionant. Volem una campanya emotiva per demostrar l’estima al centre de la nostra ciutat i celebrat que el Centre està viu i comença un nou moment”, assegura el president de Sabadell Comerç Centre, Josep Maria Porta. “Volem que tothom qui senti el Centre es faci la foto amb el tatuatge”, finalitza.

Per facilitar la participació, els dies 24 i 25 de juliol s’instal·larà un photocall aprofitant la Traca de Rebaixes. El dia 24 al matí estarà a la plaça de l’Àngel, a la tarda romandrà al Passeig. El dia 25 al matí el photocall estarà dins el Mercat Central i a la tarda davant la plaça de l’Imperial. Entre les persones que es facin la foto hi haurà la futura imatge de la campanya comercial de tardor. I és que qui més vots tingui protagonitzarà el material publicitari de la següent campanya comercial.

El tatoo, a la pell de Josep Molins. Autor: Comerç Centre / cedida.
El tatoo, a la pell de Josep Molins. Autor: Comerç Centre / cedida.

Amb #sentoelcentre, l’associació comercial vol reivindicar l’estima cap al centre després d’anys d’obres i problemes. De fet, fa mesos que anuncien que comença una nova etapa al Centre. La campanya va iniciar-se amb el president de l’Oficina del Centre, Jordi Molins, i el seu pare, el conegudíssim Josep Molins de la Joventut Atlètica Sabadell. Després s’hi han sumat bona part dels comerços de la zona. Segons dades divulgades per Sabadell Comerç Centre, els vídeos han sumat més de 22.000 visites a Facebook. A partir de dimecres es pengen al canal de Youtube de l’entitat.

Foto portada: Carles Fábregas, de La Llar del Llibre, durant la campanya. 

Comments are closed.