Intersport torna a obrir al Paddock a partir del 20 d’agost

Torna a obrir un clàssic del món de l’esport a Sabadell: la botiga Intersport. La franquícia esportiva obrirà de nou al Paddock tres anys després d’abaixar la persiana. Ho fa amb ànims renovats i ara des de la primera planta d’un centre comercial que, mica en mica, va reactivant-se. 

Darrers retocs a l’obertura de la botiga Intersport Sabadell, que funcionarà a partir d’aquest dimarts 20 d’agost a la primera planta del centre comercial Paddock. No obstant, el centre ha preparat una festa d’inauguració el darrer dia del mes d’agost, dissabte 31 d’agost, a la tarda. El director de la botiga, Dídac Rosell, explica que després del tancament fa tres anys havia quedat un buit a la ciutat:

“Obrim de nou per les exigències de la gent de Sabadell. Va haver-hi molta gent que ens deia que trobaven a faltar una botiga d’esports amb diferents marques i diferents escalats de preu. Ens fa molta il·lusió tornar i ens hem enfocat molt al públic local”, explica Rosell, qui havia treballat nou anys a la botiga del Paddock.

La botiga té 500 metres quadrats i hi treballaran quatre persones. Hi haurà roba esportiva, amb marques com Nike i Puma però també material especialitzat (running, muntanya, futbol).

“El comerç avui dia és com una piràmide amb una base on hi ha els grans operadors i una cúspide amb els especialistes de producte. Ens situarem una mica al mig”, apunta Rosell.

En els darrers anys han tancat bona part de les botigues de roba i calçat esportiu de Sabadell. Sense anar més lluny aquest mateix estiu ho va fer Intersport Molins, però el degoteig ve de lluny (ProRunners, Slalom, Slot…). Els especialistes apunten al paper dels grans operadors (Decathlon o El Corte Inglés) però sobretot a l’auge del comerç electrònic (bàsicament Amazon però sense devaluar altres plataformes com AliExpress o Alibaba).

Com plantar-hi cara?

El director de la botiga apunta que apostaran pel servei. I comptem amb complicitats amb les marques, especialment amb Nike però també amb altres: “les marques ja ajuden a tenir models exclusius en botiga a un preu molt competitiu que no es poden aconseguir per internet”. Confien en plantar cara al gegant del comerç electrònic i a que les botigues físiques siguin aparadors per acabar comprant després a la xarxa:

“Trobes molta gent que s’emprova roba i ja no tornen o demanen simplement qualsevol sabatilla per saber la seva talla amb aquella marca. És complicat plantar cara però volem oferir un gran servei de botiga: assessorament personalitzat sense marques ni patrocinadors al darrera”.

La botiga buscarà teixir aliances amb el teixit de la ciutat: “volem tenir una gran relació amb els clubs de la ciutat, amb monitors que fan activitats dirigides a centres cívics. Hem d’intentar que el públic de Sabadell sàpiguen que poden confiar en nosaltres”.

Foto portada: cartell de l’entrada del nou Intersport Sabadell. Autor: Cedida.