El centre comercial Del Llac Center, on obrirà Popeyes o Mercadona. Autor: J.d.A.

Una coneguda marca de menjar ràpid obrirà en breu a Sabadell i busca 20 treballadors

El nou Del Llac Center va prenent forma i guanyant noms. En els darrers dies s’ha conegut que la franquícia de pollastre americà Popeyes obrirà el seu primer establiment a la ciutat a Del Llac Center. L’arribada d’aquesta franquícia va acompanyada del procés de selecció de 20 treballadors, que està coordinant el Vapor Llonch. Popeyes se suma a Mercadona, que obrirà properament, Sanitas o un centre d’oci tipus bolera.

Popeyes ve a ser la competència més directa de la coneguda KFC, que té un establiment a la plaça de l’Àngel -també coneguda com a ‘plaça Glovo’ per la gran quantitat de repartidors de menjar a domicili que hi passen hores i hores- en el que havia estat la botiga de roba Casa Guillermo, al local comercial d’un esplèndid edifici d’Eduard Marcia Balcells. Però si KFC es ven com a pollastre de Kentuchy, Popeyes aposta per vendre’s com una cadena especialista en el pollastre fregit. Però de Louisiana. I és que seus orígens estan a Nova Orleans. Es va fundar l’any 1972 i ara té la seu internacional a Miami (Florida).

El centre comercial Del Llac Center, on obrirà Popeyes o Mercadona. Autor: J.d.A.
El cartell del nou establiment de Del Llac Center. Autor: J.d.A.

L’any 2017 l’empresa va ser adquirida pel grup propietari de Burger King, que ha intensificat el seu pla d’obertures internacional. La cadena té més de 4.300 establiments a tot el món. En els darrers anys aquesta cadena està obrint diversos establiments a Catalunya i la resta d’Espanya, on van camí dels 150 locals. Fins ara no en tenien cap a Sabadell. En les properes setmanes obriran al nou Del Llac Center, a l’Eix Macià.

De fet, a l’Eix Macià hauran de conviure dos establiments de nom molt similar. Per una banda, aquest Popeyes multinacional vinculat a la matriu de Burger King. I al cantó dels cinemes el local Macrobocatas Popeye, conegut pels seus entrepans de gran format. Els dos establiments no tenen cap vinculació entre ells.

Popeyes busca 20 persones

Segons es pot veure al perfil de LinkedIn de l’empresa municipal Promoció Econòmica Sabadell, Popeyes busca 20 treballadors per la seva obertura a Sabadell, preferiblement en jornada parcial. L’empresa municipal d’ocupació col·labora en el procés de selecció, publicant-ne l’oferta de feina.

El centre comercial Del Llac Center, on obrirà Popeyes o Mercadona. Autor: J.d.A.
Mercadona ja es deixa veure fa dies al Del Llac Center. Autor: J.d.A.

L’antic centre comercial Del Llac Center ultima la seva preparació per a tenir una nova vida (més info: ‘Així serà el nou Del Llac Center‘). Si abans es tractava d’una galeria comercial, que no va quallar, ara seran locals més grans. Hi haurà un Mercadona, un establiment de la clínica privada Sanitas, una botiga Pepco, una bolera i aquest nou Popeyes. A banda, s’ha reciclat l’antic edifici d’oficines comercials en una residència d’estudiants, que ja ha funcionat durant tot el curs acadèmic 2024-2025.

Informació relacionada:

Foto portada: exterior del nou Popeyes, que serà el primer a Sabadell i s’ubicarà a Del Llac Center. Autor: J.d.A.

Deixeu un comentari