Foto portada: oficina del SOC, al carrer Sardà, aquest dimarts. Autor: David B.

L’atur registrat va pujar de nou a l’octubre

Segons les dades d’atur registrat als municipis fetes públiques pel departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat, l’atur va tornar a pujar a Sabadell el mes d’octubre, tradicionalment negatiu per a la creació d’ocupació. Ara hi ha 16.512 aturats a la ciutat.

La xifra significa un increment de 70 nous aturats a la ciutat. Tornant a Sabadell, és la segona pujada de la desocupació en el que va d’any, després d’un increment d’unes 400 persones al mes d’agost. Tot i així, la variació internual de l’atur registrat és positiva a Sabadell, ja que fa un any hi havia 18459 aturats a la ciutat, com es pot veure en el gràfic interactiu que adjuntem. La taxa d’atur local ronda el 17 per cent.

Curiosament en el global del Vallès Occidental l’atur també ha pujat. Ho ha fet en 60 persones (deu persones menys que a Sabadell). A nivell global, l’atur ha pujat a Catalunya i també a la majoria de comunitats autònomes de l’estat espanyol, a excepció del País Valencià.

Foto portada: oficina del SOC. Autor: David B. 

Els comentaris estan tancats