Foto portada: assistents a la presentació de la campanya, dilluns al Museu del Gas. Autor: J.d.A.

#Sabadellencament: la nova campanya de Comerç Centre

La principal associació comercial de la ciutat, Sabadell Comerç Centre, vol animar la ciutadania a fer-se seva la ciutat després de tants anys d’obres (especialment al Centre). Amb aquest objectiu, i recuperar l’orgull sabadellenc, han realitzat la seva darrera campanya: #Sabadellencament, presentada aquest dilluns al Museu del Gas.

“La ciutat ha estat 20 anys d’obres, i tot i que encara no han acabat del tot, és el moment de fer-nos-la nostra de nou”, assegura el president de Sabadell Comerç Centre, Josep Maria Porta. “Recuperar la capitalitat” ha estat un altre dels objectius enumerats per Porta, qui en la línia de l’Oficina del Centre, creu que ha arribat l’hora de gestionar els actius de Sabadell (més info: ‘L’Oficina del Centre vol reactivar el casc antic‘). A tal efecte, han realitzat la campanya promocional #Sabadellencament, que dóna veu als comerciants associats explicant algunes de les singularitats locals, com algunes paraules de collita pròpia, “la rotonda més gran d’Europa”, “una pista d’aterratge al centre de la ciutat” o fins i tot “un dels ports marítims més bonics del món”. Una campanya estiuenca i optimista per tercer any consecutiu, en una activitat que s’està convertint en un clàssic de l’estiu local. #Sabadellencament seguei el camí d’Estrenem el nou Centre’ i de ‘Sento el Centre’. De moment, el vídeo es pot veure al Facebook de Comerç Centre.

“La ciutat té actius molt importants culturals, educatius o comercials. Els hem d’aprofitar i hem de treballar perquè aquest teixit tiri endavant. És una bona campanya d’orgull, pertinença i lideratge”, ha reblat l’alcalde, Juli Fernàndez.

Comerciants, la majoria associats a Comerç Centre, representants d’entitats i d’alguns grups municipals (PSC, ERC, Crida, C’s i Guanyem) han participat en l’estrena del vídeo #Sabadellencament, que s’ha dut a terme al Museu del Gas. Entre els ciutadans que es facin una fotografia a les xarxes socials amb aquesta etiqueta se sortejaran diversos vals de compra als establiments associats a Comerç Centre.

Foto portada: assistents a la presentació de la campanya, dilluns al Museu del Gas. Autor: J.d.A.

Comments are closed.